Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 december 2011 21:16

hallååå läckerbitar !

imorgon är det nyårsafton, som kommer suga sönder iår..

sitta hemma och ha tråkigt med massa vuxna, YEAAAAAAAAH !

ellerja, inte massa.. 4 stycken..

men ändå, övertråkigt.


aja, får väll roa mig med att.. sova , eller nåt.

hejdå

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 december 2011 16:13

Hejsan gullungar! Ligger typ halvdöd i soffan och tittar tv. Skriver från mobilen, det är därför texten är helt knas. Men, har halvt städat mitt rum nu, orkar inte mer, det är så herrans mycket. Får städa resten senare eller imorgonbitti.. Juste, kör Wordfued mot några samtidigt som jag tittar tv också. Men, jag skriver senare, från datorn! Adios, BIG LOVE

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 december 2011 13:57

tjääää !

har varit vaken i typ, 2 och en halv timme,

och.. ja. jag  har ätit lunch och deeegat.

ska strax städa, sen blir det duscha, ♥


sen blirdet väll bara att tat lugnt resten av dagen, tror jag,

nu är jag dödligt törstig, så ska gå å dricka innan jag städar.

men, jag skriver senare, :)


ni vet att jag älskar er, puss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards