Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 december 2011 18:10

färgar blonda slinger nudå

färgen sitte iiiii !

snart skölja ure , tjarå !

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 december 2011 02:20

jag har två saker att säga...

 

1. jag kan inte sååååva..

2. härsk är riktigt gullig! :')

WAHIAHAHIEHIEHIEÄHÄHÅHÅHÖHÖHÖUHUHUA ! ;ddd

har inget mer att skriva men, skriver ändååå ! :DDDDDDDDDD

jag ska typ försöka sova igen, det har inte gått den senaste timmen när jag har försökt men, iallafall..

sen justeeeeeeeeeeeee !

jag  är så herrans glad för.. fick tillbaka min telefunk i fredags :')

ellerja alltså..

det va inte riktigt min, det va en annan, likadan -iPhone 4S, vit

eftersom den andra inte funkadeeeeeeeeee !


men nu har jag mitt lilla hjärtegos, och det känns gryyymt !

den funkar också, det är ju toppen ! :DDDDDDDDDDDDDD

aja, har inge mer å skriva, hejdo !

poss, gnatt

jag älskar er , det vet ni .

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards