Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 14 december 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 december 2011 22:49

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 december 2011 21:48

tja ! ♥


nu är det såhär, att idag va det skola från fem över nio, till halv 3.

sen drog jag och julia hem till julia och typ..

sen så åkte vi med mammis till kyrkan där vi pysslade med konfirmationen, haha :p

sen så åkte jag hem , sen hade mammis vart på julbord med jobbet och pappsen hade ätit mat från igår,

så då hade dom ju inte lagat någon mat, så jag tog en macka, sen så la jag mig i sängen och dooog,

är så hiiimmmmla trött !

ska ta ur linserna , fixa lite på spanskan och sen ska jag sleepa !♥


ligger i sängen med datorn framför mig, en filt över mig och min björndräkt på mig, haha :D


har inget att skriva, men ..

skriver någon annan gång istället, poss

i love u, ♥♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards