Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 december 2011 16:18

Chacha bloggen ! Nej.. Men seriöst , hej, :) Jag har sjukligt tråkigt och vet inte vad jag ska hitta på. Pappsen sitter och tittar på tv, så.. Ah, kanske tittar å någon film men, vetinte. För jag har typ inga bra filmer, slutar alltid med attjag tittar på någon jag sett typ 368473926863832920836380173583 gånger.... Skriver sen, hejdooo

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 december 2011 14:26

hittade en lite charmig bild på mina händer när jag va en liten pluutttt,

hahah, titta va smååå :'o :'d  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 december 2011 13:40

TJAAAAAAAAAAAAAAAA !

vaknade typ elva/halv tolv eller någonting idag.

då typ , låg jag kvar och deeeeeeeeeeeeeeegade i sängen och sen gick jag upp och åt.

när jag hade ätit tittade jag klart på typ någon film som jag började titta på nån gång förut den här veckan..

sen , ah. jag satte mig här. :)

nu ska jag , typ titta "bdb" eller Dayviews..

sen så , får vi se vad jag hittar på..

får väll hoppas på att mammis tar med sig sin dataladdare hem från jobbet idag, så vi kan titta om det är min dator det är fel på , eller om det bara är min laddare som är trasig.

den är trasig, det vet vi redan, men vi vet inte om det är någe fel på datorn också..

HOPPPAS ATT DET INTE ÄR DET !

kommer lite bilder senare också, när jag har orkat föra över alla till datorn, ska lämna in funken på lagning, eller någonting, för det är typ någe fel på mjukvaran eller vad det heter på massa av "iPhone 4 S:arna..

hah, iallfallså , ska jag spara alla bilder på mammis och pappsens dator så att allt inte försvinner, för kanske får en ny mobil om det inte går att fixa det på den jag har nu.

för funkar det inte, så får dom prova en annan likadan innan dom skickar den till mig, maha

ellerja, dom måste prova så att alla sånna funkar innan dom skickar ut dom nu, eftersom det har blivit fel..


aja, orkar inte skriva mer nu, skriver sen !

jag älskar er, puss ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards