Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 14:54

mitt finger gör ont, för i onsdags på orienteringen rev jag mig på någe.

så har ett sår på lilllllllfingret, å nu började det blöda å vattna å grejer , så jag måste hämta någonting att torka bort det med, o:

meniallafall, min hals gööör oooooont! :(

jag har typ inte kunnat skrivit för, internet funkade inte -.-'

sen diskade jag och tog bort burkar som min bror lämnade överallt igår osen, nu tittar jag på tv, typ Phineas och Ferb? o.O

aja, ska titta om det är någe annat som går å titta på , när jag har tvättat fingret :p

hejdoe,

jag älskar er !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 03:46

hallllåååe i natten !

jag gick inte å la mig förut, eller .. jag ligger i sängen, det gjorde jag då också, men .. har lixom inte lagt undan datorn, för...

folk vart lixom sociala precis när jag skulle stänga neeeeeeeeer allt , hahah :D

men iallfall, ska soooova strax, och den här gången SKA jag göra det, haha !

fortsätt vara lika awesomea som ni redan är, jag älskar er

puss

:*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 02:19

har inte varit trött å inte kunnat sova, har ont i magen :/

men nu är jag trött, så ska sooova, sen när jag vaknar kanske det inte gör ont längre(?)

gunatt , puss

:)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 oktober 2011 22:26

halllåååe,

stängde nyss av singstargrejset, för nu har jag sjungit dom där låtarna i hur länge som helst :p

så , startade musik på datorn istället som jag kan sjuuunga istället :DDDDDDDDD

jag har galet tråkigt, sitter bara rakt uppåner å sjunger o:

sååå, ja.. skulle vilja ha musiktips, eftersom det inte finns nåt å göra!

jag älskar er, det vet ni ♥

skriver någon anna gång, för nuuuu ska jag gå på toa åsen ska jag hämta lite grejer i kökkkeeeeeeet !

puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 oktober 2011 19:26

jag sitter å sjunger singstar med mig själv? o:

inte mitt fel att jag inte har nåt liiiv ! :)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 oktober 2011 15:28

hej pluuuutttttttts !
har inte kunnat skrivit någe idag, för internet har inte funkat på min dator, så nu sitter jag vid mammis och pappsens.

för, emil och emma tittar på fotboll, så jag kan inte titta på tv, eller nåt sånt.

sen satt jag och ritade i hur länge som helst för att jag hade tråkigt?!

sen började jag titta på nån film också, men den va tråkig, så jag orkade inte titta någe mer... :p

så då satte jag mig här eftersom internet funkar vid den här datorn :ppp

det känns griskonstigt att skriva på det här tangentbordet, så det går göööörsöööligt !


aja, idag blire väll bara ta det lugnt ..

HAHAHAHAH, storebror har gjort så att jag har fått typ 3 hjärtattacker på mindre än en halvtimme !!!! :'o

alltså, hannnnn är väldigt inne i fotbolls matchen, sen gapar han som en galning om något av lagen gör mål :oooo


och medans jag skrev det där om hjärtattacker över, och chattade med några + bytte låt osv, skrek han 2 gånger till o:

men det va någonting om att det va så jävla orättvist, osv.

men iallafall, jag har galet tråkigt.


FORTSÄTT RÖSTA I OMRÖSTNINGEN, TAR BORT DEN OCH GÖR EN NY TYP NÄSTA VECKAAAAAAA !

SÅÅÅ RÖÖÖÖSTA, RÖÖÖSTA, RÖÖÖÖSTAAAAAAAA !

CAPS LOCK ♥


halllååååe, nu ska jag typ, titta facebooook oså, puss ♥

skriver sen, om internet funkar på min dator eller om jag sitter här ;)

j a g ä l s k a r e r s o m i n i b o m b e n s j e k l a m y c k e e e e e e t !


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 oktober 2011 01:23

ginatt , jag älskar er ! ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 oktober 2011 00:33

hejsan alla sötnosar !

när jag skulle skriva förut så funkade inte internet, det slutade fungera en liten stund efter att jag skrev förra gånger och det har inte funkat förns nu, så har inte kunnat skriva..

men nu gör jag det, och, ja..

jag har sjuuukligt tråkigt, storebror åkte hem till Emma, så ..

ja, jag lyssnar på musik å sjunger, ska snart sooova!

börjar bli lite trött faktiskt.


men anyyyway, ska gå på toa nu, FÖRDETÄRBROOOTTTOM , HAHAHAHA !

hejdoe ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards