Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 oktober 2011 13:58

fixat ny header till systerfin !

 

tror inte att hon har bytt än, hon ska säkert ändra designen osånt också innan ni ser det,

meeeeeeeen..

alla sötnosar tittar in på hennes blogg ändåå (AAAAAAAA)

http://j-juliaamanda.bloggplatsen.se/

poesss ♥

     


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 oktober 2011 10:39

godmorgon sötnosar !

vaknade för en liten stund sen typ..

å nu sitter jag i soffan med datorn, det är nåt vääääärdelöst program på tv,

det handlar typ om vampyrer och är för barn, jag tror att det är meningen att det ska bara läskigt, men.. ja, dom har inte lyyyyckats.. :pppppp

mammis och pappsen ska åka och köpa en skärm till deras dator eftersom att deras inte funkkkaaar !


sjjjjäääääälv så ska jag tare luuugnt hellllaaaa dagen, eller ja..

hela helgen ! :ppppppppppppppppppppppppppppppppppppp


hejdo, jag älskar er !

skriver senare, :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 oktober 2011 01:00

ska snart ssoooooova tror jag !

börjar bliii RIKTIGT trött, sov ett tag i soffan idag ocksååå, eller ja.. inågra timmar,

sen så sov jag för en liten stund sen och vaknade av att jag ramlade ner från sängen -.-'

HAHAHAHA,

sen kunde jag inte somna om, men nu är jag trött så ska straaaaaaaaax soooova... :p


iallafall, jag älskar er !

ginatt ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 oktober 2011 22:17

hejsan mina älsklingar !

inte skrivit så mycket den här veckan, typ 1 inlägg?! :'o

men, internet har inte funkat på min dator, sen så..

ja, alltså, sen nu funkar inte skärmen på mammis och pappsens dator, så..

ja, har inte kunnat suttit där heller, så har faktiskt inte kunnat skriva :(

men nu funkar internet på min dator igen och då kan jag skriiiiva ! :DDDDD

skulle ju ta bort omröstningen och fixa en ny, men låter den vara kvar ett tag till !


juste, har knappt inte haft nån tid att skriva den här veckan ens, är typ halvt sjuk!

så, varit i skolan varje dag ändå, sen när jag har kommit hem, har jag sovit, sen ätit, duschat och sen sovit igen, har sovit mer än halva veckan typ, inte orkat varit vaken mer än när jag varit i skolan typ.. :o


men iallfall, har griiiiisont i halsen och i huvudet och känner mig snurrig, sen har jag varit ashungrig hela veckan också? :sss

i tisdags (trorjag) va det hälsodag i skolan, typ gökstensjoggen osv,

annars har det inte hänt någeeee speciellt,

utom att jag och julia har skämmmmmtt ut oss några gånger, men det gör vi ju jämt.. :$$$$$$$$

HAHAHAHAHA , loveu :*


nu ska jag typ titta vem som åker ut ur idol, sen kanske jag skriver mer !


jag älskar er, det vet ni ♥

nu blir det inte lika dålig uppdatering heller eftersom jag har datoooor nu ;)

poess ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 oktober 2011 21:03

hallåååeee sötnosar !

skrev inte på HELA DAGEN igår och inte skrivit något idag, för internet funkar inte på min dator -.-'

och igår, så sov jag när jag kom hem från skolan, sen duschade jag ochsånt, sen så sov jag igen. så hade ändå inte tid, men hade internet funkat hade jag inte sovit först på dagen, bara på natten när jag skulle sova.. :p

men iallafall, idag va det skoooola, ellerja, det va hälsodag.

typ frukost, film, nån lek, gökstensjoggen och kanske någe mer(?)..

aja, iallfall, sen satt jag, nathalie och sofie i skolan ett tag och skrattade åt det mesta och va alllmääännnnttt underliga..... :DDDDDDDDDDDDD

men iallfall..

-Man luktar ju... APAAAA !!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !

aja, nu ska jag typ.. titta facebook oså, sen ska jag titta på tv med mammis (A)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 22:30

-mobbas inte, det va förra sommarn-

 

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 18:54

hejsan !

duschade tyyyyyp nyss, ååå nu sitter jag i mitt rum och ska platta håret för har typ precis föööönat de, så... :p

ja, alltså.. jag gör det idag, så slipper jag gå upp så tidigt för att göra det imorgon.. :p

jag är trööööt och har ont i halsen å i fingret , bleeeh !

nu ska jag ta åååå fixa det där osen ska jag nog titta på tv med mammis och pappsen !


ha det awesome, så skriver jag någon annan gång !

puss, i love u

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards