Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 oktober 2011 20:11

glass å true talent med mammis ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 oktober 2011 16:18

hejsan sötnoooosar !

ligger i soffan med datorn i knäääät, lyssnar på musik.

sen typ msnar jag också, typ med dennis ånågraaaaaa

krya denniiiiis♥!

 

men iallfall, nu ska jag typ..

göra någe istället för att bara ligga halvdöd i soffan, först ska jag gå på toa

sen ska jag byta om, fryyyyser!

sen efterdet, vet jag inte, typ sååååsa igen, nejmen..

mammis kanske kommer hem snart, så att hon kanske har någe förslag på vad jag kan hitta på som inte är så annnnnsträngande eftersom jag har ont i halsen, annars blir det väll typ, titta tv/film eller , tyyyyyp, duscha,

eller nej... inte duscha, det ska jag göra ikvääälll !

kanske soooova, är gööööörtrött ! o:

haha nej, det ska jag inte för då kommer jag inte kunna sova inatt p:

ha det uuunderbart sålänge, love

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 oktober 2011 13:51

hallåååe,

 

blev inte följa med mammis och syster, orka icke ! :p

pappa ska väll snart till jobbet också, han är uuute med hundarna nu, men iallafall,

idag blire väll bara å tat luuugnt, sen typ, nej vet inte, inte göra nåt speciellt.

jag ska typ, öhm, duscha. :p

sen , typ såååååsa ;pp!
ELLER KANSKE DEGA LITE SOM FJOLLAN? :}

-han ser VERKLIGEN ut som en limpa av nåt slag, hahahaha :DDDDDD


vatusan, jag har inget att skriva ens? xd

skriver senare istället, puss

kärlek

:)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 oktober 2011 11:08

gmoooorgon !

KANSKE åka till Ikea med mammis och storesyster idag, men jag vet inte är galet trött och har ont i halsen, så..

kanske blir å va hemma å sååååsa istället, så jag orkar skola imorgonnnnn !

ja alltsååååååå, vaknade typ för 6 minuter sen, så har inte hunnit gjort någe, eller..

jag har varit på toa , startat datorn och, pratat med mammis .. :p


har inget att skriiiiva, men..

tycker att jag har varit dålig på att ladda upp bilder den senaste tiden, så

vafan, bjussar på en nuuuu !

poess ♥
 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 oktober 2011 02:09

okej, som ni kanske föööörstår så ..

sov jag inte förra gången jag skrev att jag skulle det heller..

men nu ska jag det på riktigt, för jag är gristrött !


gnatt älsklingaaaaar!


iloveyou

poesss,

kärlek

:)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 oktober 2011 01:13

hejsan sötnosar


jag skrev ju att jag inte skulle orka fixa header förns jag vakna , men ..

jag kunde inte somna så gjorde en lite snabbt, mahahaha! :pp


nu ska jag gå på toa, sen ska jag sleepa !

sov gott mina hjärtegos (;

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 oktober 2011 00:11

hallo der utäää i kvellän!

 

jag är typ ganska trött, men ska föra över lite bilder till datorn och sen ska jag nog redigera några av dom, sen kanske ni får se någre ;d

ska fixa en header nån gång också, men orkar nog inte det just nu.

kanske när jag vaknar sen, alltså typ på dagen idag (klockan är ju 00.11) :p

aja, nu ska jag iallafall borsta tänderna sen ska jag välll fiiiixa det där med bilderna ;)

poesss på er alla gullisar♥ 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 oktober 2011 21:22

jag vet att ni tycker att min pekgrej(?) är charmig,

alltsååå den dära dinosaurien :)  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards