Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 oktober 2011 19:28

jag sitter å tittar på lilla kycklingen ? o:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH,

 

idol om en halvtimmmeeeee, tills det blir det väll bara tare lugnt å fortsätta titta på denhär värdelösa filmen.. :p

pratar med nathalie på msn också..

jag älskar dig hjärtat !



ska ringa mammis snart , ska fråga en sak åsen, ja..


nejvatusan, skriver sen istället ;)

poess !

:'o

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 oktober 2011 19:07

nathalieandersson,

 

Jag älskar dig, oändligt mycket !

finns för dig, dag som natt, i vått och torrt, när som helst, alltid !


du är bäst hjärtat, helt klart !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 oktober 2011 17:01

nu blir jag nästan lite sur, nej..

inte nästan, jag blir sur, ÅÅÅÅH !?!??!?!??!?


fyyyyyfanken, varför gör du såhär?!?!?!??!?!?

HAFLJGALMDSFGAÄGMKEGLA;KAÖ;SGANGLAMOJFÖAKGMANJPGEÖ
KQ#/(%!"IFM


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 oktober 2011 23:26

hejsan , sötnosar

jag borde sova nu, men.. jag kan inte somna

såååå, skriver ett snabbt inlägg och sen SKA jag sova , jag MÅSTE!

jag måste sluta sova på dagarna efter skolan, jag kab ju inte sova på nätterna längre o:

men imorgon är det sista dagen i skolan innan loooovet, sååå, kääämpa !

måste bara säga att det ska blir riiiiktigt jekla skönt med looov, orkar inte skooola :(


medans jag inte har kunnat sova, har jag blivit liiiite kär i den här covern av nationalsången :$$$$

dom som sjuuunger är inte fula heller, så det gör inte saken värreee (;

:/

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 oktober 2011 10:19

hallåååååe sötnosar !

 

är i skoooolan, hade nyss idrott, börjar snart so-lektionen, ähm..

ja, om 6 minuter, så hinner inte skriva mer  än såhär, för måste gå till skååååpet och hämta grejerna och sen gå tilllll, klassrummet, sååååå....

ja, skriver senare, typ när jag kommer hem !


puss, ni är bäst


i love you .

o:

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 oktober 2011 18:50

fryser söööönder

dusch nu, sen typ, tv eller nåååååååååge,

aja, skriver väll sen! puss, i love you

o:

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 oktober 2011 23:21

ginatt nu ..

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards