Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under oktober 2011

:)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 oktober 2011 11:20

fixade nyss en header tilll bäääästaste Julia ! :)

jag älskar dig !


alla kan ju ta å kiiika in på hennes blogg, bara för att ni är så himmmllla bäst ! ;)

http://j-juliaamanda.bloggplatsen.se/

tror inte att hon har bytt än, men kika in ändå för både hon å hennes blogg är gryymmaaaa (A)

poess♥


 

o:

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 oktober 2011 23:41

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN FÅTT MAT !!!!

 

värmde pizzzaaaaaaaaaa, efter att jag tagit bort alla äckliga ölburkar osv som min bror och hans kompisar lämnade i hela vardagsrummet -.-'

SÅÅÅÅÅÅÅÅ ÄCKKKLLIIGT !!!!!!!!!!!!!!!!

aja, mammis kom hem , hon å pappsen är ju å fiskar, men sen funkade inte värmen i husvagnen, så då ville jonna och billy åka hem, så mammis skjutsade hem dom, sen orkade hon inte köra hela vägen tillbaka ikväll, så hon sover hemma,

tror att hon redan har somnat faktiskt, osen åker hon tillbaka imorgon,

sen kommer dom väll hem på dagen imorgon eftersom, ja..

mammis har ju bilen, så hon måste ju åka tillbaka dit, för att pappsen ska kunna komma hem, mahahaha

men iallafall, dom kanske fiskar på dagen imorgon också, vad vet jag, men iallafall..

sitter på mitt rum, SOM JAG HAR GJORT HELA DAGEN OCH HELA KVÄLLEN......


men iallafall, satte mig på mitt rum nån gång mellan 1 och 2, sen har jag suttit här enda tills typ, halv elva :ssss

men iallfallllllllllll,

nu sitter jag i sängen med datorn framför mig + cola, pucko och ostbogar eller ostkrågar, det bror på hur man ser de..  ;)

bara nathalie och julia som fatta det där... HAHAHAHA


"heter det ostboge eller ostkråg?"

HAHAHAHA


när Hon halvt faller, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH xd


aja, nu ska jag titta på film,

adios amigos!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 oktober 2011 22:44

jag är galet jävla hungrig, det enda jag har ätit idag är 2 pangkakor till lunch..

uschhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

 

nu ska jag gå å rota i kylskåpen, frysarna och skafferiet , så kanske jag hittar nå..

innan jag döööör...

hejdo

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 oktober 2011 13:44

jag skrev aldrig det igår men....

 

fyfan va skönt med hööööstllooooov !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 oktober 2011 13:26

hejsan !

 

internet slutade funka igår -.-'

men nu äre tillbaka sååå, ja. :)


jag har inget att skriva egentligen, eller..

ja , storebror och hans kompisar sitter i vardagsrummet, så kan inte titta på tv där..

har inget att göra, ska äta , för jag är griiishungrig, har inte ätit nå idag, så...


aja, ska väll gå å fixa nå å äta, sen så..

typ sitta instängd i mitt rum i resten av mitt liv, eller resten av dagen tills dom åker härifrån,,


aja, ska äta nu...

puss ♥

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 oktober 2011 20:45

moalignell♥

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 oktober 2011 20:41

andrezunigasplund♥

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 oktober 2011 20:39

robinstjernberg♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards