Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 oktober 2011 18:49

hejsan gullungar !

 

nu, ähm.. ja , jag har inte gjort nåt speciellt idag, utom att..

ja, dödat min stortå..........

jag hatar fötter, eller, jag är rädd för dom..

men iallafall, jag skulle flytta min spegel, vi har inte satt upp den på väggen än

och den är ganska så stor å tung och har en träkant , öhm.. iallafall, den stog ivägen , så jag skulle flytta på den,

sen så råkade jag lixom släppa ner den på min stortå,

det gjorde grisont så jag skrek över hela huset osen började jag gråta,maha :(

men iallafall, det va ingen annan hemma, så jag typ ställde ifrån mig spegeln och letade efter typ is,

hittade ingen så jag la mig i soffan och dog....


iallafall, min tå är blå med röda fläckar och den gör ont.


så nu tänker jag begrava mig i min säng och titta på film....

cya !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 oktober 2011 12:09

tjenis !

 

jag sitter å tittar på barnprogram, hahaha :DDDDDDDDDD

ähm, jag ska gå ut och hämta poooosten också..

MAHAHAHAHAHAHAHHA, vill faktiskt veta om skolfotona har kommit,mihihihi

nu sååååååååå, ja..

ähm, jag har inget att skriva, jag vaknade för 1 timme sen typ,

så jag har inte hunnit göra någe, eller jo..

jag har ätit SHEYYYBAB.. :}

osen har jag tittat på tv också, :p

nu såååå, ska jag gå å titta om de har kommit, mahaha

poss !

o.O

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 oktober 2011 03:58

Lagom störigt att inte kunna sova fast man är trött, right?


aja, blir väll starta en film på datorn så somnar jag väll snart, hoppas jag

gnatt, puss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards