Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 22:30

-mobbas inte, det va förra sommarn-

 

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 18:54

hejsan !

duschade tyyyyyp nyss, ååå nu sitter jag i mitt rum och ska platta håret för har typ precis föööönat de, så... :p

ja, alltså.. jag gör det idag, så slipper jag gå upp så tidigt för att göra det imorgon.. :p

jag är trööööt och har ont i halsen å i fingret , bleeeh !

nu ska jag ta åååå fixa det där osen ska jag nog titta på tv med mammis och pappsen !


ha det awesome, så skriver jag någon annan gång !

puss, i love u

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 14:54

mitt finger gör ont, för i onsdags på orienteringen rev jag mig på någe.

så har ett sår på lilllllllfingret, å nu började det blöda å vattna å grejer , så jag måste hämta någonting att torka bort det med, o:

meniallafall, min hals gööör oooooont! :(

jag har typ inte kunnat skrivit för, internet funkade inte -.-'

sen diskade jag och tog bort burkar som min bror lämnade överallt igår osen, nu tittar jag på tv, typ Phineas och Ferb? o.O

aja, ska titta om det är någe annat som går å titta på , när jag har tvättat fingret :p

hejdoe,

jag älskar er !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 03:46

hallllåååe i natten !

jag gick inte å la mig förut, eller .. jag ligger i sängen, det gjorde jag då också, men .. har lixom inte lagt undan datorn, för...

folk vart lixom sociala precis när jag skulle stänga neeeeeeeeer allt , hahah :D

men iallfall, ska soooova strax, och den här gången SKA jag göra det, haha !

fortsätt vara lika awesomea som ni redan är, jag älskar er

puss

:*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 oktober 2011 02:19

har inte varit trött å inte kunnat sova, har ont i magen :/

men nu är jag trött, så ska sooova, sen när jag vaknar kanske det inte gör ont längre(?)

gunatt , puss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards