Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 oktober 2011 22:36

gokväälll i stugan gullet !

ligger i sängen med datorn framför mig å lyssnar på musik, sjunger å chattar med nååågra roliga typer .. eller ja, inte jätteroliga, men sociala :DDDDDDDDDDD

nu är det såhär att jag STRAX ska sova också, för det är ju skola imorgon OCKSÅ

uschaaaaaaaaaaa

aja, typ , slutar halv 3 TROR jag.

men , bleeeeeeeeh !

anyway, ska .. typ, snart stänga av datorn tror jag, så hinner ente skriva någe mer idag..


SLÄNG DEN I VÄGGEN, HOPPAS DEN GÅR SÖNDER !

hihihiihihihih, dog lite där x'd


g n a t t !


jag älskar er som in i bombens myckä

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 oktober 2011 17:46

hejsan !

idag va det kort dag i skolan för att lärarna skulle gönå igen :p

så började 8, hade bild i en timme. sen rast i 45 minuter, sen so i 70, fast vart kortare än så, för vi hade prov och fick gå efter 40 minuter.

så gick typ fem över halv eller nå sånt.

sen så , slutade vi.

jag och sandra lekte ett tag efter skolan också, eller ja.. åt godis och jag pratade , hahaha :D

sen så, ja.. kom hem för typ en timme sen, då åt jag mat

sen så , tittade jag på lite av en film, men orkade inte mer så ,

satte mig här, eller ja, ska duscha straaxxxxx, så ..

håhåhåh :D

eller ja... nuuuuu :DDDDDDDDDD


jag älskar er, puss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards