Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 oktober 2011 21:20

hejsaaaaaaaaaan !

jag har typ nyss kommmmmiiit ut ur duschen, eller ja..

tittade klart på en film som jag hade börjat på förut och det va typ en kvart kvar på den, så kom väll ur duschen för typ 20 minuter sen.. :p

nu sitter jag i sängen å lyssnar på muuuusik, ska snart föna håret oså ,

sen typ platta det, så slipper jag göra det imorgon, eller kanske krusaaa xd?

ah, jag vet.. INGEN bryr sig :DDDDDDDDDDDDD

SvenÅker BIL !

HAHAHAHAHAHAHAHA, DOOOOG LITE DÄR ALLTSÅÅÅÅ, HAHAHA xd

nu sååå ska jag ta på mig några andra kläder, för dom här va inge sköna x'd

sen ska jag titta vad mammis och pappsen gör , sen ska jag föna hårää


n i ä r b ä s t , p u s s !

j a g ä l s k a r e r ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 oktober 2011 18:32

hejsan, idag va det ju konfirmationsträff eller någe,

som började halv tieeeee, å slutade typ, 3 eller någe ;ppp

sen åkte jag hem, osååååå la jag mig i soffan och åt godis å titta på tv !

sen när jag låg i soffan och tittade på tv, så somnade jag och vaknade för typ en kvart sen, mahahaha

nu så , väntar jag på mat och tittade nyss på någe barnprogram :DDDDDDDDDD

det va faktiskt ett väldigt charmigt prooogram :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


men iallafall, ska snart äta osen, sååå...

nej jag har ingen aning, eller alltsååå..

ska typ duuuscha osen typ, tv eller datooor !


sen slleeeepa , men kommer någe mer inlägg senare, tror jag'

nu har jag inge å skriva, men.....

förstätt rösta i omröstningen så är ni RIKTIGT gulliga, det är ni annars med ..

men jag blir lyyyycklig om ni gör det (A)

aja, pussssss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 oktober 2011 08:39

fiiiix nu sen blire konfirmationgrej i kyyyyrkan !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 oktober 2011 00:36

HAHAHAHAHAHAH,

jag dööör, såå söt ,  :''')


hahahahahahhaha, :')

såå guuuullliiiig , GAAAAAAAAH !


gnatt ♥

ska till kyyyrkan imorgon sååå måste sooooova ........ :(

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards