Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 oktober 2011 21:02

hejsansvejsan gullungar !

har inte kunnat skriva någe idag, för..

först va det skola till kvart över 3, sen va vi kvar ett tag och typ, nej jag har ingen aning?

men iallafall, tog 16.40-bussen hem och sen la jag mig i soffan när jag hade bytt om,

hade ont i huvudet, stukat foten på vägen från bussen, trött, hungrig, ingenting gick som det skulle så jag orkade helt enkelt inte med någonting alls !

sen somnade jag väll.. för mamma väkte mig, åbah: du får gå upp nu, vi ska äta tacos!

så jag gick till köket och åt med mammis och pappseeeeen, sen så..

la jag mig i soffan igen, sen kom pappsen och bah: FOOOTBOOOLLL !

sen typ bytte han kanal -.-'

senah, så ville jag ICKE titta på fotboll så då gick jag till mitt rum oså skulle jag uppdatera bloggen, men det gick åt skoga, för.. ja internetskiten funkade inte..

haha, så då tittade jag på film istället, och nu sååå..

tittar jag på idol med mammis och pappsen ! :D


go moa å andré !

anyway, ska titta nuuu, så skriver senare, puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 oktober 2011 07:49

godmorgon alla gullungar därute !

nu är det såhär att jag börjar 9 idag, men kommer behöva åka till skolan tidigare än så, för mammis börjar engentligen 8.. men eftersom jag börjar 9 så åker vi så att hon kommer senare och jag kommer tidigare, :p


iallafall, idag i skolan har jag väll typ no, so, svenska, matte, prest eller nåt sånt :p

nu ska jag fixa mig, hejdo

 

skriver sen, typ när jag kommer hem !

jag älskar er BOMBMYCKET !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards