Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 6 oktober 2011

o.O

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 oktober 2011 21:50

jobbigt läge om nåt , nu alltså !

pappa ska också borsta tänderna och grejer innan jag får duscha :ooo


HÄHÄHÄHÄHÄÄH

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 oktober 2011 21:43

hejsan alla gullepluttar :*

skulle egenligen duscha nu, men ..

mammis ville borsta tänderna osåntdär först, haha, för det tar ett tag för mig å duscha, fast jag tycker inte att jag duschar länge, men det tycker tydligen hon.

åh, nu är jag sådär jobbig igen, skriver massa skit som ingen bryr sig om, osen så fortsätter jag bara också, fast jag vet hur idiotiskt det är, titta jag sa ju det.. GAAAAAAH

nu ska jag sluta å typ, gå och dusha NU istället, mahahah


jobbig, mhmmmmmmm ! xd

aja, skriver någon annan gång ;)

jag älskar er

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 oktober 2011 16:45

hallåååe, nu är det såhär att..

 

jag är griestrött, för på torsdagar är det ett rent HELVETE i skolan,

först så.. börjar 8 med engelska, sen idrott, sen typ ingen rast sen so i hurlänge som helst, sen är man grishungrig och då är det matte, sen så , askort OCH sen lunch, sen no i hurlänge som helst, sen så är det spanska för oss som va korkade nog att välja det som b-språk en gång i tiden..

sen slutar man halv 4, och då har man typ inte haft några raster på hela dagen, ellerjo, men alla dom är korta så man hinner bara hämta sina grejer till nästa lektion då,

sen har jag haft ont i huvudet sen igår, oså hade jag no-prov OCH spanskaläxa idag, eller ja.. spanskaläxa som man SKULLE KUNNA idag, men..

det gick åt skoga på bådatvå, tror jag.

sen så imorgon har vi mattetest/matteprov eller någonting osenså har vi so-redovisningar imorgon också, BLEEEEH !
menmenmen, det är såhär att vi eller ja... jag kommer antagligen misslyckas på redovisningen eftersom ..  jag inte kan uttala orden, HAHAHAH ! christer kommer tvinga oss å prata inför massa folk, och det tänker jag inte göra..

så, han får välja mellan att vi gör det för bara honom eller så vill jag inte göra det, så får han det skriftligt istället o:


nu orkar jag inte skriva mer för då kommer jag dö av svält, eller ja.. det kommer jag ändå för det är säkert griiislänge kvar tills jag ska äta, så antingen får jag..

sova eller typ.. äta nånting, FÖR ANNARS KOMMER JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖ!


har massa ont i huvudet också, ÅÅÅÅÅÅH
hataaaaaaa :((((


nejvafan, hejdo puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 oktober 2011 16:33

jag är med och tävlar om att bli veckans blogg

http://veronicatafjord.blogg.se/

 

alla kan ju kika in på bloggen och kanske också anmäla er? :)

skulle va awesome å vinna, sååå .... hoppas :)

puss å kram♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards