Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 oktober 2011 21:27

DUUUUSCH NU,

 

skriver sen, om jag orkar

 

j a g ä l s k a r e r o l a g l i g t m y c k e t , p u s s !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 oktober 2011 15:08

Skor - 399 :- Skopunkten

Stickad tröja - 199:- H&M

Svarta Jeans - 199:- Cubus  

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 oktober 2011 14:38

nu känner jag mig väääldigt duktig !

- nu har jag städat klart, känner mig riktigt jekla duktigt alltså ! :oo

det var hur mycket som helst att städa, mest kläder som jag kunde slänga i tvätten bara men.. ändå, det va myckeeeeeeet :oo

men nu äre stääädat, så då kan jag göra nåt skoj istället, typ som att leta efter min kamera , HAHAHAH -.-'

nejmen, ska faktiskt ta å leta fram den så att ni kan få bilder på mina inköp, eller ja..

det mammis köpte till mig idag, :DDDDDDDDDDDDDD

tack mammis ♥

aja, skriver någon annan gåååång ;d

FÖR NU SKA JAG HITTA MIN KAMERA ;)

hejdo ♥

jag älskar er som in i bombens mycket, ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 oktober 2011 13:37

hejsaaaaaaan igen,

nu har jag ätit klart ,och ni blire väll städa klart ruuummet, tror jag

eller alltså, mammis säger att jag borde göra det idag, för sen äre ju skola igen imorgon ochsen.. ja, ni fattar..

och eftersom jag inte tog med alla grejer hem i fredags, så har jag inga läxor jag KAN göra, så då får jag väll setill att fixa rummet först, sen hitta på någe skoj ;d

typ skutta runt som en skjuten hare eller nåt , HAHAHAHAHAHAHA

ja , jag är lite smått speciell :'p

aja, vi får seeeeee vad jag hittar på , men jag skriver väll säkert senare ;)

pussssssssss♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 oktober 2011 13:18

heeeeeeejsan alla sötnosar !

 

kom nyss hem efter lite shopping med mammis och pappsen :')

nu sitter jag och äter "grekisk pyttipanna" tror jag det hette, det är rääättt så gott faktiskt ;ddddddddddd

aja , iallafall så äre skolfoto på tisdag, fettttttt nervigt , för jag kommer bli HELT MISSLYCKAD som vanligt x'd

aja, skitsama, öhm..

alltså, jag skulle vilja ha lite musik  OCH filmtips, så om ni är gulliga å tipsar, genom kommentarer eller, där man skriver en fråga, eller i gästboken så blir jag JÄTTEGLAD !

aja, puss

skriver senare !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards