Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 oktober 2011 23:45

första oktober

-ny månad

ny kärlek ♥

nya vänner

nya tårar

nya skratt

ny sorg

ny glädje


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 oktober 2011 23:00

jag har typ såååsat hela kvällen, känner mig galet lat o:

fundera på å typ, vetinte, röra på mig på nåt sätt känner mig feeeeet

hhäähäh, det är nog för att jag är feeeeeet, lat xd

aja, tyyypppp... HÄÄÄÄÄHÄHÄHÄHÄHÄH :D

nej menseriöst, jag har sjukligt tråkigt och är inte trött så någe ska jag hitta po :pp

typpppppppppppppp, nej ingen aning..

ska titta vad mammis har för sig, sen ska jag dricka någe för jag är galet törstig.

HOPPAS VI HAR APELSINJUICE, HÄHÄHÄHÄ :DDDDDDDDDDDDDDD


aja, hejdooo skriver sen istället ;)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 oktober 2011 19:56

Do you even understand?
I have to let go of your hand,
I have to let go..

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 oktober 2011 19:39

Första bilden är innan jag gjorde nå, andra bilden är efter klippning, tredje efter klippning och färgning ! :p

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 oktober 2011 14:00

hejsan !

har inte städat klart än, just nu sitter jag med färg i håret, bloooonda slingor blire ;d

ska väll snart duscha ocksåååå , eftersom.. dom har varit i ett tag !

storesyster och billy är här ocksååå, dom sitter och tittar på tv med mammis och pappsen !

typ fotboll på tv , liverpool trorjag :)

aja, hinner inte skriva mer nu, för jag ska duuscha !

skriver senare oså kommer det bild då också !

jag älskar er det vet ni,puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 oktober 2011 10:21

hejsan,

 

vaknade för typ 1 kvart sen eller någe, då typ startade jag datorn, gick på toa oså,

sen nu ligger jag i sängen med datorn i knät, eller ..  alltsååå.. ja, ;p

ska städa oså idag, tror jag.. sen efterdet blire nog träffa morbror oså,

sen ska jag färga håret också, eller ja.. slinga, men..

senså.. blire väll typ bara ta det lugnt resten av dan, men..

ja, alltså, jag har fetans tråkigt nu, så måste väll börja städa -.-'

det är KAOOOOOOOOOOOOS i mitt rum och jag skojar inte, det är det !

hähähäh, skriver sen ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards