Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 september 2011 16:16

hejsandäruteeeeee !

 

- Jag såg ut som en sprängd hare


-Är det idag dom har idrott efter oss?!

-OCH JAG ÄR INTE MED?! *sätter händerna för munnen*


-Har du tänkt på att dina lår är smalare än mina smalben? :)


-Hallåå deg !


-Jag älskar deg !


"mjölk"


scjorta !

HAHAHAHAHAHAHA VÅRAN HUMOR ♥

 

skriver sen, orkar inte nu


kom nyss hem från


FEEEEETlånga dagen i


skolan !


:*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 september 2011 20:46

hallååå läääckerbitar :DDDDDDDD

 

har väääääldigt tråkigt just nuuu och.. ja alltså, pappa tittar på någe på tvvvvv ..

så, den kan jag inte sätta mig vid, för det är väll nå tråkigt säkert :ppp

idaaaaaag, så va det skoooola..

ja jag och julia hade veersta grymmmmma humornnnnnn, hahahha :D

skitsammaaaaaaaaa, ändååå ingen som bryrar sig :pp

har ingenting att skriva, men..

öhm, RÖSTA I OMRÖSTNINGEN NU FOR FAEN !

puss ,

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 september 2011 17:31

Kommer hem och pappa sitter med


 näsan i en läkerolförpackning, inte


alls knepigt nej.. AHAHAHA.. :pp

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 september 2011 19:43

hejsan alla sötingar

 

ligger i soffan och tittar på True Talent, mammis sitter i en fotölj och är väääeldigt inne i tvn :pp

haha.. fast nysssss diskuterade vi tv-spel :]

HAHAHAHAHAH, DANNY VA JÄÄÄTTESÖT NYSS ! :')

mahahahaah :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

skitsamma, nu ska jag checkkkkka :]

hejdååsan ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 september 2011 17:19

hej på er alla sötnosar däruteee .. :D

idaaaaaag så.. vaknade jag typ 10, eller nåt sånt.

oooch dåå.. låg jag kvar i sängen ett tag, eller ja.. jag tog upp datorn från golvet och låg med den i sängeeeen..

sen så , åt jag mat vid 11 kanske. sen så vid halv 1 kanske, gick jag ut och cyyyklade tiiill bussen, sen så.. ja, satt jag i skolan i ÅÅÅÅÅÅÅÅR och väntade på att få ha utvecklingssamtalstrunteeeeeeeeeet.

men iallafall... sen hade jag dddddddddddet..

efter det häääänkade jag till mammis jobb, fick typ varm choklad och hon packa ihop sina grejer och sen åkte vi heeeeeem.

la mig i sängen och fryste ihjäl. sen ringde nathalie för att jag ringde henne en jeeekla massa gånger innan jag åkte hem för  vi skulle egentligen ha lekt idag, men hon svarade inte å då sa mammis åt mig att följa med hem..

men iallafall, efter det sååå..

åt jag mat, utan att vara hunrig, men mammis tvingade mig.. :p

och nu är jag här igeeeeeen :)

lyssnar på musik, vill sjunga men ska inte göra det för jag har ont i halsen, och har e.p imorgon, så vill inte förstöööra rösten helt :((

ialllafalalalalallalal.. vetinte riktigt vad jag ska hitta pååå nu, men ...

imorgon blirä väll skola dårå.. sen efter det, sååå.. ska jag nog leka med nathalie eftersom att det inte blev nåt med det iddagggg... :*

lalalalal, nu ska jag titta pååå....DAMDAMDAMDAMDAMDAM.. tv ELLER någon film..

sen blir det välllans titta på engelskaläxan.. -.-

skriver nnååågon annan gång,

loveu ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 september 2011 23:57

halllåååå.. hittade en bild från i sommras..

HAHAHAHAHAHAHA, INTE ALLS SUR ELLER SÅ...

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 september 2011 23:49

jag verkligen ÄLSKAR när batterit tar slut på kameran när jag precis ska ta kort , ÅÅÅH JAG BLIR SÅÅÅ LYYYYCKLIG ..

åsåååååååå, ÅH FÅR FAN GLÄDJEFNATTT Å VILL SPRINGA RUNT I CIRKLAR OCH GREJER FÖR JAG BLIR SÅÅÅ GLAD ! :DDDDDD

ååååh, glad tjej här om nåååt..


nej men seriöst, sååå jjeeekla irriterandeeeeee -.-'

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards