Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 september 2011 15:23

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 september 2011 14:27

hejsan sötnosar !

blir inte o sova med Syster-Fin och Gulle-Rulle idag iallafall då.. :(

allt blev bara knas .. :(

aja, älskar er tjejer !

 

idag så vaknade jag tiidiigt, typ mellan 9 och 10..

fast jag somnade ju görtidigt igår också ..

typ vid halv 11.. xd

tidigare än när jag ska till skolan(?) :ppp

men iallafall.. idag så har jag.. öhm, inte gjort nånting, eller..

data och tv, sen typ lite mat när jag vaknade också..

pangkakor ;p


Jag tyckte att det var väldigt kul igår, när jag och JuliaSyster-Fin och jag gjorde bort oss.. HAHAHAHA :DDDDDDDDDDDDD

 

jag har världens finaste vänner ♥

skriver sen, för nu ska jag typ.. göra nånting,

alltsåå.. nu sjunger jag ju, å bloggar..

men alltså, nånting annat ;)

hejdo ♥

:|

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 september 2011 21:36

André ZunigaAsplund ♥


 

AntonioDivkovic, idiotiskaidoljuuryy ... :(

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 september 2011 21:12

hejsan , dagen iskolan va helt okej..

sen efteråt satt vi kvar ett tag, som vanligt..

typ gapa som idioter, för några anledningar, typ spöken och grejer.. x'''d


sen gick jag och julia med sofie hem till lovisa för att ge henne en kladdkakemuffin, eftersom att hon är sjuk :((((((((

iallafall.. sen när vi hade varit där en stund och jag hade gosat med henne söte lille hundvalp så gick vi hem till nathalie och sofie, sen satt jag o julia och pratade med nathalie på deras trappa ett tag, sen gick jag å julia till stens choklad och skämmde ut oss TOTALT , HAHAHAHAHAHAHA x'd

men iallafall... sen efterdet så .. typ , gick vi hem till nathalie och sofie igen.

sen så, var vi där ett tag, sen va jag tvungen att gå till bussen och åka hem..

eftersom jag inte ville gå och det var sista bussen så var jag tvungen... :(

 

men iallafall.. trodde att broder skulle vara hemma när jag kom hem , men nej..

det var han inte, så jag åt rester för jag orkade inte laga mat, plus att vi skulle äta tacos idag och jag orkar inte göra det till bara mig?! xd

men iallafall.. kanske äter det imorgon istället, för då soover nathalie och julia här , så då kan vi göra det tillsammans, eller om storebroder är hemma så kanske han fixar mat, men iallafall..

när jag hade ätit så tittade jag på idol, sen så...

ja, det tog ju typ nyss slutså.. nu sitter jag i soffan med datorn och tittar på Phineas och Ferb, HAHAHAHA :DDDDDDDDD

det suuger ju näre är på engelska, hahahaha.. det blir lixom helt fel.. xd

hahahahahahahahahah men iallafall.. nu ska jag göra nåt, osen ska jag typ sova nån gång också ..


jag hör väll de ,

jag hör väll de ,

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH xddddddddddddd


jameniallafall, skriver nån annan gååång ! :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 september 2011 23:27

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 september 2011 20:40

hallåååååååååååååååååååååå !
idag så va det friluftsdag eller nåt, så då började vi kvart o 9 och gick promenix i typ massa långt xd

sen så gick jag och nathaläää och sofäj hem till dom.. sen så drack vi oboy och väntade på juliiiiia och lo-lolo sen åkte vi buss till staaaaaaan.

sen åt vi och shoppade lite, sen kom mammis och hämtade mig typ vid 10 i 7 kanske...

då åkte vi å köpte pizzaaa xd

sen sååå.. nu siitter jag i en fotäääälj in our vardagsroom. :)

det är typ robinson på tv , och vi tittade på true talent innan det :)..

oså, ja..


kööööptÄ en trööja på gina tricot :)

 

jag älskar er tjejer ni är gryyymma ♥

 

Lo-lolo ♥

RYGGBEEEEIIIIF !

Oboy, HAHAHAHAH xd


han med ("bomben") påsen va feeeeeeeeetans lääskig :''o

bleeeeeeeeesh ! :(


hahahahah, jag har ännu ondare i halsen nu..

för när det va typ stafett å grejer idag så skrek jag som en galning, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :DDDDDDDD

 

nu ska jag ta ut linserna, skriver nån annan gång !

puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 september 2011 21:29

hallo (:

nu är det såååhär.. att jag inte har skrivit nåågeidag , tror jag? :p

men iallafall.. det är för att först.. var jag i skolan och sen, sååå..

kom jag hem typ en liten stund efter 5..

odååsåå..

väntade jag på mat, sen tittade jag på film och åt ..

sen när jag hade gjort deeeeeeeet.. så , la jag mig i soffan och tittade på tv,

barnprogram :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

sen somnade jag, mamma väckte mig halv åtta å frågade om jag ville se truetalent, tror ja? :ppp

men iallafall såå.. tittade jag typ en minut , sen somande jag igen, oh jag skojar inte, det hann bara börja :ppppp

sen så vaknade jag mitt i av att jag fick ryck i sömnen, sen somande jag igen..

sen nu så vaknade jag för typ fem minuter sen och då tittade dom på efterlyst odå såååå.. insåg jag att jag skulle somnat igen om jag legar kvar där, så nu sitter jag i köket och kommer somna här..

så ska borsta tänderna sen ska jag soooova !!!!!


mennnnnnnnn.. imorgon börjar jag 8.45 och slutar typ 13.30 så, då hinner jag med lite fler inlägg (;

 

GINATT !

:[

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 september 2011 20:31

hejdär :DDDDDDDDDDDDDDDDD

 

nu är det såhär att jag typ kom hem för en halvtimme sen ..

eller , ja, tyyyp

då sååå.. skulle jag värma mat, och då gick det en propp och hela jevla köket slockna x'd

hahah, ja bah; neeee :(

för vi titta ju på skräckfilm hemma hos bästastevännerrrrrrrrrrrrna ..

HAHAHAHAHAH, jag vart göööörrädd när det slockna, men jag skrek inte..

det vart mer en visknig x''d

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !


iallafall, sååå.. jag hjälpte mamma att lyssa på proppskåpgrejen så att hon kunde starta skiten igen x'd

nu har jag ätit mat och en kaneeeeeelbulle, MAHAHAH

och tittar idol med mammis :')

skriver sen, P-u-s-s

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards