Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 september 2011 19:55

jag bara ÄLSKAR låtarna man lyssnade på när man var mindre.. :')

såååå.. här är några av dom, som får bli ...

kanske bara är jag som lyssnade på sånt här.. men iallafall .. (a)


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 september 2011 15:20

hejsan !

kom typ nyss hem från typ "arbetslagetsdag" eller nåt sånt i skolan..


satte mig på gräsmattan och hälsade på ozzy och steven när jag kom från bussen..

ådå vart steven helt galen, typ la sig på mig och rullade på mig och grejer, haha :d

så himmmmla söt ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd


men iallafalll... sen började det regna, så då tog jag in hundarna och sen gick jag på toaaaa ! sen efter det startade jag datorn och satte mig i soffan, sen startade jag tvn också ..

sen fixade jag en macka för jag va galeeeet hungrig .. :o

skriver sen

hejdåsan , puss♥

måste bara säga att min grupp idag på den dära skiten var gryyyym, eller ja.. vi va grymma på det man skulle göra ;d

 


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards