Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 september 2011 18:42

hejsan  !


besökargrejen går ju ner, igen osv. :(

aja skitsammaaaaaaaaa... åt typ nyss maaaaaaaat.

köööttfäääärssåååås å makarooooner .

sen typ, ja.. grönsaker osånt också.

nu har jag vääääldigt tråkigt och sitter vid mammis och pappsens dator eftersom jag inte har nåt internet på min... -.-'

öhm.. vet inte riktigt vad jag ska skriva man, alltså..

If I could take it all back I would now


skriver sen , jag älskar er

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 september 2011 14:55

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 september 2011 13:37

hejsan och förlåt för sämst uppdatering.

mitt eget internet funkar fortfarande inte, han har typ inte satt tillbaka sladden än eller något, så sitter vid mina pärons dator igen..


aja iallafall.. vet inte riktigt vad jag ska skriva dårå men...

öhm, pratar med en vääldigt charmig kille på msn ;dd

åså sjunger jag, å lyssnar på musik ;d

ska snart kika facebook osånt där också, eller ja.. när jag orkar. :p

kommer väll vara dålig uppdatering idag också, för jag ska typ städa klart mitt rum,

började lite när jag precis hade vaknat så..

men iallafall.. skriver väll säkert någe mer , hoppas jag :d


va söta å släng in en kommentar eller två, rösta i omröstningen osv ;d

puss, i love you♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 september 2011 18:35

7

grattis min älskade lilla bebis ! :') ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 september 2011 17:22

hejsansvejsan gullungar !

 

dålig uppdatering nu, för broder tog med sig nån sladd till nånstans så jag har inget internet på min dator..

sitter vid mammis och pappsens just nu....

ska snart äta, tror jag . :p

typ kyyyckling å potatis , hehe


iallafall.. har inget att skriva just nu.. tror jag.

skriver nån gång när jag har tid och Internet. :pp


älskar er♥


JuliaAmandaCristina-BullenCaijssonCarisson-Carlsson, du är grym ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 september 2011 21:29

Värdelös uppdatering idag, men har inte haft tid..


ska watcha film nu, så skriver sen

ELLER IMORGON ;p

 

puss , love u

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 september 2011 22:07

Haha..

 

storebror : Har du klippt dig eller något?

jag:  jag?

han: ja.

jag: nej?

han: nehe.. det såg så konstigt ut..

jag: hahahaha? xd

han: det är .. krulligt

jag: haha, inte mitt fel ju..


Haha, alltså.. haha xd

gyyynatt sötnosar !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 september 2011 21:38

September

Ny Månad

Nya vänner

Ny kärlek

Nya skratt

Nya tårar

Ny lycka

Ny sorg

Massa nytt helt enkelt..

 

I was born to make you happy

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards