Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 29 september 2011

(;

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 september 2011 22:45

rawr på er !

nu är det såhär att jag snart ska sova, tror jag

eller alltså.. ja, eftersom jag ska till skolan imorgon också , såååå.. :p

ja, inte riktigt än, men om ett tag typ

skriver nog inge mer idag, men imorgon gör jag väll det hoppas jag !

jag tyckeeeeeeer att, ni ska rösta i omröstningen också, för ni är inte så bra på det..

sen kan ni ju kommentera osv också (;


puss, ginatt

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 september 2011 19:04

ohman, va sjukt?! :'o



idag så va det skoooola, typ.. engelska, idrott, so, matte, KORT LUNCH, No, lite mer no, och sen är jag lite mobbad och hade spanska också -.-'

HATAHATAHATA

aja, sen efter skolan, eller ja.. när jag hade slutat så hade ju TYP alla andra dragit, så då satt jag där i en halvtimme alldeles själv å väntade på sandra och julia

sen när dom kom så pluggade vi en pytte stund, skrek som galningar, lyssnade på musik ååå togde lugnt :)

sen tog jag tjugo i sex bussen hem , just nu lyssnar jag pååå musik å sjunger.

just nu så är det, Samzon - hur det än känns

skriver senare, nu ska jag nog duuuscha tror jag ;ddd

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards