Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 september 2011 21:22

jag verkligen älskar när folk klankar ner på mig,

jag får ännu bättre självförtroende, för jag har ju redan GALET BRA självförtroende alltså..

eller, vare så det va?..

kliiicka på bilden om ni inte ser vad det står..

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 september 2011 21:02

                                                                               

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 september 2011 20:15

hejsan (:

inte hunnit skriva någe idag, för först var jag i skolan.

sen lekte jag med juliaaaa och sen tog jag sista bussen hem,

åt mat, tittade på true talent och nu tittar jag på idol .. :D

men iallafall..

 

barnen gillar att psyyyyka ut mäj å bulläään i skolan.. HAHAHAHA xd

sen typ.. ja, jag gick nästan in i bror i matsalen, ohc jag höll i två glas, ett med mjölk och ett med vattnet och jag ville inte gå in i honom så jag typ, råkade hälla ut mjölken på ena handen och vattnet på andra x'd

sen gick jag och ställde glasen på bordet, och typ: HAHAHAH, Jag SPAAALLL !

sen så satte jag mig på stolen och typ hoppade uppp och ner å gapade att julia skulle torka bort det x'd

bror bah titta på oss och skratta sen tog julia min tröööja och torkade bort det med den , HAHAHAHAHAHAHAHA ! xd

våran humor är bra, jaaaaaa :DDDDDDDD

kommer några fääärska bilder på girlsen senare också (;

 

nej nu ska jag titta på iiidol , skriver snart igen,

puss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards