Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 26 september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 september 2011 23:58

gnatt typ

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 september 2011 17:37

trädgårdstomtar ♥


iallafall.. idag har jag varit i skolan.. öhm, ja det va väll helt okej, som vanligt dårååå.. vi typ, hade samtid sen håltimme, sen språk, no, lunch, svenska, sen engelska och sen slutade vi 15.30 :)

sen så.. gick jag med nathalie , sofie och julia TYP hem till nathalie och sofie. Julia oh nathalie gick hem till dom och jag och sofie gick till Netto, sen så gick vi tillsammans TYP till dom igen, sen gick sofie hem och jag gick till bussen, stog på torget och väntade på bussen ett tag, sen så.. kom mamma ut från sitt jobbb, sen åkte vi hem med bussen eftersom Emil har hennes bil. Sen gick vi från bussen, sen när vi kom in så... satt jag på golvet ett tag, sen gick jag på toa, bytte om och nu är jag här.. :p

har inget mer att skriva, inte just nu iallafall ;ppp

ELLER JO.. HARRY RYBAK..

HAHAHAHAHAHAHAHAHA :DDDDDD

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards