Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 september 2011 22:27

sandra-liten och emilia sleeeeeepar hos mig inatt do :]

 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH KATTPILLER, HAHAHAHAHAHAHAHAHA !


HAHAHAHAAHHAHASHA <- HAHAHAHA DÖÖÖÖÖR x''''d

skriver sen, har inte tid nu för vi ska gå ut.

pussssssssssssssssssssss♥

gryyyymmmmmm humor härrrrr , så skriver jag något knepigt så är det därför (;

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 september 2011 18:28

        

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 september 2011 15:34

jag skulle fixa bloggen oså lite, typ designen och headern

men .. jag orkade inte, så nu är det en tillfällig design OCH header !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 september 2011 15:23

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 september 2011 14:27

hejsan sötnosar !

blir inte o sova med Syster-Fin och Gulle-Rulle idag iallafall då.. :(

allt blev bara knas .. :(

aja, älskar er tjejer !

 

idag så vaknade jag tiidiigt, typ mellan 9 och 10..

fast jag somnade ju görtidigt igår också ..

typ vid halv 11.. xd

tidigare än när jag ska till skolan(?) :ppp

men iallafall.. idag så har jag.. öhm, inte gjort nånting, eller..

data och tv, sen typ lite mat när jag vaknade också..

pangkakor ;p


Jag tyckte att det var väldigt kul igår, när jag och JuliaSyster-Fin och jag gjorde bort oss.. HAHAHAHA :DDDDDDDDDDDDD

 

jag har världens finaste vänner ♥

skriver sen, för nu ska jag typ.. göra nånting,

alltsåå.. nu sjunger jag ju, å bloggar..

men alltså, nånting annat ;)

hejdo ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards