Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 september 2011 22:04

nu ska jag sova :*

g u n a t t



i love you

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 september 2011 20:17

hallåå deg !

nu så håller jag på å packar till imorgooon ! :)

eller ja.. alltså, jag frågade mammis vad jag ska ta för väska, ådå körde hon VÄÄÄRSTA förklaringen typ :ppp

hahaha, eller ja, hon sa  att jag kunde ta min rosa pumavärra typ :pp så jag får välllll göra så ;)

kommer säkert bli massa grymt ! :)

 

btw, hinner nog inte skriva någe imorgon eller ja alltså..

först är det ju skola, sen så hinner jag inte hem , för slutar kvart över 3 och halv 5 ska vi vara vid kyrkan, eller kyrkans hus eller vad det nu hette . :)

sen sååå åker vi ju, sen kommer vi hem på lördag, på dagen tror jag.. så då skriver jag väll ;)

MEN JAG HOPPAS ATT JAG HINNER SKRIVA IMORGON BITTTITIIIITITITITI !

annars sååååå... får ni vääänta till lördag.. :(

kommer väll bilder och sånt ocksååå sen ;)))

hejdå, jag älskar er

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 september 2011 20:00

One day, I'll have you begging on your knees for me

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 september 2011 17:06

hejsan gullungar !

va en sjuuukt lång dag i skolan idag..

först.. engelska , läääxförhör

sen, iiiidrott !
sen en lååååång solektiooon !

sen efter det, matte -.-'

osen sen, kort lunchhhhh..

sen no,

sen lite mer no..

sen spanska när typ alla andra fick gåhem, AWESOME eller? .. :ssss

sen efter det sååå tog jag bussen hem, hade cyyykeln vid badet såå..

cykla hem från bussen, gick på toooa , bytte om osånt..

sen så.. typ, la jag mig i sängen med datorn

sen kom mammis hem, så hon sa vad jag behöver pacckkkaaa..

imorgon äre skola till kvart över treeeee, sen blir det konfirmBLABLA(?)-läger ! :pp

såååååååå.. ja, alltså.. :p

skriver nån annan gång, orkar fasen inte mer nu.. xddd

GLÖÖMMMM INNNNTEEE ATT RÖSTA I OMRÖSTNINGEN !


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 september 2011 16:16

hejsandäruteeeeee !

 

- Jag såg ut som en sprängd hare


-Är det idag dom har idrott efter oss?!

-OCH JAG ÄR INTE MED?! *sätter händerna för munnen*


-Har du tänkt på att dina lår är smalare än mina smalben? :)


-Hallåå deg !


-Jag älskar deg !


"mjölk"


scjorta !

HAHAHAHAHAHAHA VÅRAN HUMOR ♥

 

skriver sen, orkar inte nu


kom nyss hem från


FEEEEETlånga dagen i


skolan !


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards