Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 september 2011 17:26

hallååååå läckerbitar !

jag sitter i sängen med datorn i knät och llyssnar på musik..

mammis och pappsen, tittar fotboll tror jag -.-'

dom ska typ åka iväg till några sen och så.. men iallafall..

idag har jag bara tagit de luuugnt, blir väll så resten av dagen också tror jag.

ska väll typ, äta mat.. sen så, titta tv, sitta vid datorn, osånt.. typ det vanliga xd

men iallafallllll..

rösta i omröstningen osånt där så är ni enormt söta ! :*

 

s k r i v e r n å g o n a n n a n g å n g , h e j d å

j a g ä l s k a r e r

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 september 2011 11:08

hejsan era sötnosar där ute någonstans i universuuuum ! :)

 

Jag tycker att jag har varit extremt duktigt idag !

gick upp tidigt, typ klockan 10..

sen har jag steeeeeeeeedat och dammsugit mitt rum !

duktigt , right? ;d

hihihihih, men iallafall..

har ont i halsen, o inte lite ont, RIKTIGT JEEEEEEKLA ONT ! :(

just nu sitter jag in my bed och lyssnar musik typ !

noen loet froen glee :p

skriver senare, orkar inte nu ..

jag ♥ er

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 september 2011 00:33

hejsan ..

MAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA,ååååh :(

jag döööör, sitter och skrattar , helt själv i mitt rum , åt ingenting, hahahah xd

jag måste verkligen skaffa ett liv ! :ppp


ska snart sova, såååååå

gnatt ♥

bjuderpåenlitenslummmmpppvaldbild'  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards