Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 september 2011 23:41

hejsansvejsan !

jag har fixat lite med "Bullän Carisson Caijsson" ' s blogg nudå , typ headern och designen..

Hoppas VERKLIGEN att hon är nöjd, annars gör jag om det, enda tills hon blir nöjd !!!!!!

 

Yes, skulle bara säga det..

Öhm, JULIAAMANDACRISTINACARLSSON,  jag älskar dig bästavän, syster, fruuu

Du är fan så jävla grym så det finns inte ..

En vän som är så, är det finaste någon kan få !

tack för att du finns ♥

 

Titta Julias blogg också så är ni enormt söta !

http://j-juliaamanda.bloggplatsen.se/

Tack , puss ♥

skriver nog snart, ska bara göra lite saker furst !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 september 2011 19:51

hallooojjjsan !

idaaaaaaaag.. började jag skolan 9,

hade no, so, matte, svenska, svenska och prest (hk).

slutade kvart över tre..

då kom mammis och hämtade mig, sen så..

åkte vi hem , jag bytte om och la mig i soffan och titta tv..

typ nåt dåligt barnprogram :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

sen somnade jag , vaknade av att hundarna kom inspringandes i vardagsrummet, eftersom mamma och somnat och det började spöregna så vaknade hon igen, sprang ut och tog in hundarna och dom foooorsssade in i huset , helt dyyyyyyyyyblöta .. :p

sen så.. vaknade jag ju av det och tittade på nåt annat skit på tv xd

sen somnade jag igen ..

vaknade efter en liten stund, osen så hade mammis lagat mat, tacos ♥

så vi åt.. ochsen.. nu tittar vi på tv igen, eller ja..

jag sitter i soffan och tittar lite grejer, tillexeeeeeempel facebook osånt..

oså skriver jag ju det här, men mamma tittar friidrott tror jag :p

nu ska mammis få titta facebook osen skriver jag senare !

 

jag älskar er, puss ♥♥♥♥♥♥♥







Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards