Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 september 2011 20:00

hejsan sötnosar !

sitter iiii vardagsrummet med mammis, ska titta idol

som börjar.. NUUUUUUUUUUUUU :p

hehehehe, ;dddddddddddddddddddddddddddddd

men iallafall, skriver nån annan gång, har ju inte tid just nuuuuuuuu .. ;d

puss, kärlek

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 september 2011 17:45

Hola amigos ! ♥

Kom nyss hem från Nathalie och Sofie, efter att ha spendrat liiite tid med dom och Juliaaaa ! ;d Älskar er fliiickor!

Skolan idag var .. HELT OKEJ...... ;p tror jag, iallfalllll... sen iallfall.. när jag kom hem gick jag på toa osen så..

satte jag mig med datorn i soffan ..

jag tror att mamma lagar mat faktiskt och ja..... öhm, alltså..

vet inte riktigt vad men, jag börjar bli hungrig !

har egentligen inget att skriva men, jag gör som jag brukar ..

skriver massa skit som ingen bryr sig om (y)

meeeeeeeeeeeeen.... alltså, nej..


ska väll snart äta, sen blir det dusch osen titta tv tror jag, idol (om det nu är idag?) och sen så.. typ ta det lugnt, kanske titta på spanskaläxan, osen sooova.

imorgon är det typ skola till halv 3 som gäller ochsen vetjaginte..

E.p imorgon också (y) ;dddd!

men iallafaaaaaaaaallll... nu ska jag checka lite bloggar, fb osånt där ...

skriver någon annan gång .

P U S S , J A G Ä L S K A R E R !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards