Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 4 september 2011

:]

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 september 2011 21:13

hejsan gullisar !

tittade nyss på idol med mammis och pappsen :)

nu typ pratar jag med några muppiga folk på msn osånt, oså lyssnar jag på musik å sjunger också (aaa)

jaalltsåååå.. har inget att skriva som vanligt, men alltsååååå öööhm...

nu är det några som har röstat i omröstningen och det är gryyyymt !

puss ♥


I can't stop cause I'm having to much fun'


-skriver senare nån gång, jag älskar er ♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 september 2011 18:42

hejsan  !


besökargrejen går ju ner, igen osv. :(

aja skitsammaaaaaaaaa... åt typ nyss maaaaaaaat.

köööttfäääärssåååås å makarooooner .

sen typ, ja.. grönsaker osånt också.

nu har jag vääääldigt tråkigt och sitter vid mammis och pappsens dator eftersom jag inte har nåt internet på min... -.-'

öhm.. vet inte riktigt vad jag ska skriva man, alltså..

If I could take it all back I would now


skriver sen , jag älskar er

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 september 2011 14:55

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 september 2011 13:37

hejsan och förlåt för sämst uppdatering.

mitt eget internet funkar fortfarande inte, han har typ inte satt tillbaka sladden än eller något, så sitter vid mina pärons dator igen..


aja iallafall.. vet inte riktigt vad jag ska skriva dårå men...

öhm, pratar med en vääldigt charmig kille på msn ;dd

åså sjunger jag, å lyssnar på musik ;d

ska snart kika facebook osånt där också, eller ja.. när jag orkar. :p

kommer väll vara dålig uppdatering idag också, för jag ska typ städa klart mitt rum,

började lite när jag precis hade vaknat så..

men iallafall.. skriver väll säkert någe mer , hoppas jag :d


va söta å släng in en kommentar eller två, rösta i omröstningen osv ;d

puss, i love you♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards