Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 augusti 2011 03:50

hejsan svejsaaaaaaaaaaan era gulliga varelser !♥

det där äckligaaaaaaa kryyyyypet med lååånga ben försvann för ett tag sen, tror det flööög ut igen, för det va vid fönstret ..

men nu, sååå.. ja, jag har egentligen inget att skriva eller.. alltså.. öhm.. ja..

men käääänner lixom, att jag borde sova nu, men det går bara inte. :oo

sjukligt irriterande, men jag har vänt på dygnet och det är inte bra...


aja, ska försöka sova nu o går det inte så..

får jag I VÄRSTA FALL skita i o sova inatt och gå o lägga mig tiiiidigt imorgon istället ;ppp

men iallafall, jag måste bara säga det EN GÅNG TILL...

jag saknar alla sWen mycket !!!!!!! :'''ooo


träffade julia , natta o sosso en snabbbbbiiiis häromdan, men..

inte lixom umgåtts med dom på åååååååååår.

inte med någon annan heller iochförsig..

eller jo, mathilda och emilia ..:)


nej, nu ska jag snart sova, tror jag !

hoppas det iallafall, ;ppp

skitsamma, ställer klockan så att jag går upp lite tidigare än vanligt, så att jag kan gå och lägga mig lite tidigare ;pp

 

haha, ginatt !

jag älskar er,pussssssssssssssss ♥


massa kkkkäääärrlekkk ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 augusti 2011 23:12

det är en sån där ääääcklig kryp o mitt rum..

en sån där med lååååånga ben i grejer , </3



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 augusti 2011 18:37

hejsaaaaaaaaaaan sötnosar ! ♥


nu har jag byttt om OCH ätit mat, sååå.. då ska jag bara stäääda också ..

om jag nu orkar det, annars MÅSTE jag göra det nån annan dag i veckan eftersom det är skola sen ;c

men iallafall, alla kan juuu komma med lite filmtips osånt där !

ttyyp gäääärna kärleksfilmer, (aaa)

skulle vara awesome om nån tiiippsa !

för.. ja, vill inte titta på filmer som jag nyyliiigen sett, för dåå kommer jag ju ihåg precis vad som händer :oo♥


skitsamma, skriver mer någon annan gooeng !

 

ha det helt jävla underbart bäst , puss ♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 augusti 2011 17:24

duschat nuuuu dårå ! :d

 

loooveit ♥

 

 

så, osen.. så öhm, ja alltså, nej jag vet inte..

ska snart äta, osen .. ja, jag ska byta om, osen ska jag stäääda -.-'

men .. ja, skriver liiite dåå ooo dåååå ..

för det kommer ta ååååååååår o städa mitt rum, eftersom jag inte är den mest effeeeeeektiiiva stäädareeeeeen dårå...

haha, men skitsamma, skriver snart, ska bara byyyta om !



puss, jag älskar er ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 augusti 2011 16:44

duschaaaaa nu, loveitttttt ♥

 

sen ska jag väll städa mitt rum oså, uschhhh :[[[[[

 

men skitsamma, när det är kllllart blire jueeeee awesOme, då kan man ju gå på golvet och grejer :DDDDDDDDDDDDDDDD


ååååhåhåhååhåhåhåh,va tråkigt ostäda ..

men skitsamma, lite muuuusik oså så gåre väll snabbt, hoppas jag.. :]

 

måste ju göra det sååå.. kan lika gärna göra det nu när jag inte har någe annat för mig.. :o



men nu ska jag seriöst duschaaaaaaa .

tjaroeeeeeeee ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 augusti 2011 15:45

godmorgon föööör typ 2 o ½ timme sen ..



aja, idaaaaaaaaag.. har jag tittat på film , det är det enda jag har huuunnit göra...

öhm, ja...

det va typ det jag hade ooo berätta dårå..

nu ska jag byta om , för det är sWenvarmt häääääär !

tjaroooeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeo !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 augusti 2011 04:19

besöööökarna minskar, igen

känns inte bra, inte alls bra faktiskt...


heheheheheheheheheheh, nej men seriöst..

jag har jääääääättetråkigt, jag vet... har det jäääääääteofta

men nu är det värre än nånsin, fööööör..

det är INTE EN JÄVEL som är social, och jag skojar inte

det är inte en enda !

det brukar alltid vara någon som skriver, det brukar aldrig vara SÅÅÅHÄR DÖTT !

skitsamma.. får välllll ta o sova då, finns ju inget att göra när man är vaken såå..

skriver sen, puuuusss !

loveu ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


dude, det är nån som duuunkar musik :ddddddd

o nån som åker moooopppppääääääää :Dddddddd

o nån som åker biiiiiiil ;d

och någon som skriker, som en häxa :''oo


kanske är vaken eetttt liiiiiiitet tag till doe (a)

:*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 augusti 2011 18:04

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards