Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

o.O

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 14:45

jag är en duktig "liten" flicka !

 

jag städaaaaaaar o.O

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 14:16

hallåeeeeeeee !♥♥

 

jag vaknade för typ 1 timme sen, så.. jag gick inte upp så tidigt som jag tänkte...

men iallafall, nu har jag ätit och.. ja, "fixat" mig lite.. tagit på míg kläder och borstat håret med andra ord.. ;p♥

snart ska jag NOG städa I thiiink .

sen.. ja, ska jag duscha o allt såååånt där !

sen såååå.. ska jag , öhm..?

 

ja, skitsamma..

skriver snart ,har inte tid juuust nu.. ;pppp


tjaroeeeeeeeee ! ♥

o.O

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 02:29

som ni kanske förstår så..

stängde jag inte av datorn när jag sa att jag skulle göra det

 

men, nu ska jag helt ärligt göra det, osooooova !

sen sååå, ja..


ginatt <3

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 01:52

hejsan underbaraaaaa finingar !

tänkte gå och lägga mig tidigt idag, :]]

så nu ska jag stänga av datorn och försöka sova lite !

då kanske jag kan gå upp lite tidigare imorgon ..

Finns ju lite grejer jag måste göra:

  • packa
  • duscha
  • fixa mig
  • äta
  • leta efter mina nycklar
  • städa
  • o ta bussen till torshäll

så imorgon blir det inte sova lika "länge" som jag brukar..

får helt enkelt gå upp tidigt... usch !

men.. jag skriver väll nåt inlägg när jag är vaken sen  ...


jag älskar er, puss

hejdo




Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 00:11

hihih, någon gjorde en sida på facebook idag .

för alla som gillar min blogg :')


fyfan va goaaaa ni är !

pusssssssssssssssssss ♥
 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 augusti 2011 22:14

It's only hurts when I'm breathing, so I'm holding my breath


Jag saknar er för mycket..

 3, 4, 5, 6 D

ni är så in i helvetes bra !

saknaden är outhärdlig

jagälskarer♥

-

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 augusti 2011 12:50

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 augusti 2011 11:56

hehehehehhehej !

jag vaknade typ , kvart över 11, av att larmmmmmmmskiten på mobilen rang.. :(

dååååååå gick jag uppppp, osen.. typ tog jag på mig kläder osåååånt !

sen åt jag sånna där avlånga, smala pasta grejer(kommer inte ihåg vad det heter) och kööötttfäärärärärärssås :]


Nu ska jag typ, titta på tv tror jag :).

sen sååååååå... ja jag vet inte, ska jag kanske städa

eller någonting annat, men..  ja alltsåååå..

nej, jag har ingen aning faktiskt :o

 

skriver mer senare, jag älskar er skadligt mycket !

puss ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards