Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 augusti 2011 00:46

godkväll , haha :)

 

nu äre såhär att jag snart ska soooova !

ska försöka vända tillbaka dyyygnet + jag ska upp tidigt imorgon !

och jag skojar inte när jag säger SKA. för jag MÅSTE , haha

eller.. ja alltså, ska till torshälla oså .


anywayyyyyyyy, ingen bryr siiig såå..

bjussar på en bild, godnatt

puss

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 21:04

hai där !

jag blev full på min cocacola, ja jag blev full på min cocacola osv :')

I wanna be lost in love ..

 

alltsååååå ååååh, jag är sjuuuukligt sugen på godis :(

o typ dricka eller energidryyyck !

fffyfan alltså !

skitsamma, öhm.. ja, jag har inget att skriva , meeeen..

nej..

hahahhaha,

hejdå

hjäärtaaaaa

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 19:57

ahmen fyfan !

hitter inte den där jäklarns hårinpackningen :sssss


ÅH HETS HETS HETS HETS HETS !

aja, duuuusch nu

 

 

skriver snart, puss ♥

:]

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 19:35

åt mat för ett tag sssseeeeeen ..

 

snart blire dusch ♥


ska bara springa ut till husvagnen och titta om min hårinpackning är där,

för den vill jag haaaaaaaaaaa !!!!!!!!!

hets, ja.

men.. den är liksom borta och.. jag har fått duscha typ 170491720971 gånger utan den :((((((((


skitsamma, skriver snart !

älskar er ♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 18:11

-MAT, MAT, MAT, MAT, MAT!  *slår med huggare o kniv i bordet*

OCHSÅÅÅÅÅÅVIDAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
E !

 

Öhm.. alltså, jag är galet hungrig.. :pp

Sooooooooovde nyss i soffan, då kom mamma hem o gapaaaaaa :ppp

hon bah: HITTA DU LAAAAAAKAAAAAAAAAN?!


hahaha, taaaaskigt hon väckte mig :[

och nuuu.. lagar hon mat, TROR JAG !

hoppas , hoppas, hopppaaaaaaaaaaaassss !

skitsamma, har inget att skriva egentligen, men tänkte att eftersom jag ändå startade datorn för att titta facebook oså , sååå kunde jag ju skriva ett inlägg här också (a)

sååååå.. H Ä R - Ä R - D E T - !

ajaaaaa, hejdååå PUSSSSS

 

min fot har somnat :((

HAHAHAHAHAHAHA, ingen som bryr sig, jag vet :d


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 16:26

nu stänger jag av datorn och gååår o tittar på tv, hejdoe !

bjuuussar på en bild, känns som om jag aldrig gör det längre o.O



den här är också från öland :]]

 


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 16:18

bara för att jag tyckte att min lilla cooolaburk va gullig (a)

det är en vanlig "fanta exotic-dricka burk" och en "mini cocacola-dricka burk"

dom gick runt o dela ut sånna där colaburkar till alla som bodde på campingen(a)

sååå söta, titta bara likssssooom !  :')

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 augusti 2011 15:33

hejsan sötnosar !

jag är faktiskt sjuuuukt stolt över mig själv :$

nu har jag städat mitt rum eller ja.. ska sätta dit ett lakan(?) på sängen när mamma kommer hem, för.. jag vet inte vart dom som är till min säng finns :$..

soe det har hon lovat att ta fram till mig (A)

ojusteee.. jag ska dammmmsuga golvet ocksoeeeeeeee ..

skriver mer senareeeeeeeee !


puss, loveuuuuuu ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards