Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2011 16:07

fiiixa naglarna nudåååååååå !

kanske kommer bild,

beror på  HUR MISSLYCKAT det blir ;)


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2011 13:56

hejsan,  aj äm bacc !

öhm.. ja alltså, jag har duuuschat nue .

sen sååå.. nu lyssnar jag påå musik o sjunger, ska snart byyta om!

jag har en JÄTTEFUUUUUUUL fläta iiii håret, maha bara så att alla vet ;d

ANTECCCCCCCKNAAAAAAAAAAARÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !

 

nu såå.. ja, hejdå


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2011 13:21

dusch

kommer snart!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2011 12:17

hejsan sötnosar !

gick upp för typ 1 och ½ timme sen, måste vända tillbaka dygnet eftersom skolan börjar på måndag .. blaaaaaaaah.. :(

Men.. iallafall, jag är sjuukligt trött nu, men får inte sova för då kommer jag inte kunna sova inatt oså blire åt helvete förstört igen ! :(

skietsamma, nu kom pappa hem också tror jag.. det lät iallafall som det,


eller ja.. jag lyssnar på musik, så han kanske inte gjorde det ..

ingen bryr sig, jag vet

men nuuuu.. så ska jag typ titta på film, tror jag ..

eller kanske inte ;pp

åååh, jag vet faktiskt inte.

öhm, jag ska duscha ocksåå ! :d

eh, skitsamma

skriver senare, tror jag eller snart, jag vet inte..

hejdoeeeee , i love you

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 augusti 2011 23:19

hehehe, godkväll allesammmaaaaaans

nej jag skoja o.O

men hej ;dddddddd


ska nog sova tidigt idag, för jag är helt enkelt trött.

men först ska jag titta klart på en film som jag började titta på i morseeee !

öhm.. ja alltså, nej..

hahaha, skriver innan jag somnar , tror jag !

hejdoooo

I love u all !

puss och kram

MASSAMASSAMASSAMASSAMASSAMASSAMASSSAMASSA Kärlek

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 augusti 2011 22:37

hej !

nu äre såhär.. att jag inte kunde duscha när jag skulle göra det, för mamma skulle borsta tänderna osv..

men ska väll göra det snart (a)

loveit ♥

 

shit-the-same. nuuu sjunger jag.. och det låter.. FÖRJÄVLIGT !


haha, har ont i halsen också, det blir ju inte bättre av det dårå....

haha, hände liksom en grej idag ..

vi behöver ju inte ta upp det nudå..(a)

 

så klooockrent !


tack för dagen tjejer, ni är awesome ♥


HAAAHAHAHAHAHAHAH, jadöööööör ..

det står Puss på min arm med mascara xdddddddddd

okej.. det va inte därför dårå..

det va för att jag satte en godis i halsen , hahahahah !

ingen bra idé o sjunga o äta samtidigt , HAHAHAHHAHAHAH!


äh, skitsamma

skriver sen ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 augusti 2011 21:51

hallloe gullisar !

Idaaaaaaag såå.. omgicksade jag mig med julia och mathilda !

osååå.. pratade vi med nathalie , sofie och ida ett tag också (A)

sen.. tjocka vi oss massa , vi typ cyklade till steeeeens choklad, sen så plocka jag och julia på oss MASSA och jag skojar inte, MASSA godis (a)

awesoooome !

sjuuukligt gott, eller ja.. inte det mathilda lurade oss att köpa som smakade parfymsprayade mjöldoppade alvedon och jag kan ju säga att det INTE är pooositivt !


skitsamma, kom hem för ett tag sen, typ 1 timme sen kanske.

då åt jag maaaaaaaat, osååå..

nu SKA jag duscha och typ gå på toa osånt, sen sååå..

blire nog ta det lugnt och titta film eller något !


skriver mer nån gång, puss !

jag älskar er

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 augusti 2011 11:13

godmorgon :pp

vaknade nyss av min väääckarklåååcka ..

nu blire fiiix o mat, sen drar jag till tååårshella (a)


skriver ikväll, puss !

älskar er som tuuusan


love

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards