Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 augusti 2011 19:16

duschade nyss, lyssnar på muuusiiik nu !

ska skära grönsaker nu, så ..

skriver sen, ska äta tacooos ..

hejdoooe

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 augusti 2011 14:42

ny bild faktiskt, så skratta inte ! :*

och enligt omröstningen så är det faktiskt flest som vill ha mer 'fotografier' så..

här har ni en biiild...

fortsätt rösta , så är ni sjuuukligt gulliga !

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 augusti 2011 14:18

godmorgon ochsånt alla söta !

vaknade för typ 1 timme sen, då tog jag på mig jeans o grejer.

sen messa jag mathilda, osånt också. gick till köket, plocka fram lunch , åt.

sen så jag tog bara på mig massa kläder för att jag trodde att jag skulle träffa sandra och mathilda, sen säger mathilda att vi inte ska träffas..

så då hade jag gjort det i onödan ...... *suuuur*

det va sjuuuukt jobbigt , jag tvättade bort massa smink o grejer också, men nej..

vafan, då gick jag o skulle titta på tv istället..

men min familj är så gullig att mami och pappsen sitter och titta på fotboll, FYHELVETE !

aja, det va en av dom som va rätt söt , men ändå (a)

så jag gick därifrån osåå.. kröp jag ner under täcket när jag hade bytt om till andra kläder, oså starta jag datorn och nu ligger jag här som en död potatissäck ! :)


skriver sen, puss

;d

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 augusti 2011 02:40

gnatt alla gullungar där ute !

ska soooova nu för jag är tröööööttt !

skriver nog imorgon, om jag har tid ;d


eller ja, det är ju idag.. men iallafall..

hejdååå, gunatt !

 

i lav ju, puss !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2011 21:22

glass å film !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2011 20:43

känner att jag inte lagt ut dagens låt på länge.. och , dom här låtarna har fastnat i mitt huvud + att jag tycker om dom såå..

AR  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2011 18:29

man kan juu bjuda lite på sig själv ibland också ..

för det gör jag ju typ ALDRIG annars .. hahaha (a)

bara typ massa gånger varje dag, typ skämmer ut mig hela tiden oså.. hähäh


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 augusti 2011 16:50

bilderna suger, mycket snyggare i verkligheten ;pp

dom där två hjärtana som sitter ihop, väger galet mycket xd

           

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards