Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 augusti 2011 20:00

checka true talent med mammmmmsen nuu !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2011 20:13

ååååååh, jag bara ÄLSKAR

 

när internet är fuckedup.

 

eller..?

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2011 19:17

ååååh :(


en timme i skolan idag då. sen sppeeenderades hela dagen med sandra och en stoooor del av den med mathilda ocksåååå .

sen , tog bussen hem, går i regnet oallt...

så kommer jag hem å ska äta å vad tror ni jag får?!

korv och makaroner, för er som inte fattar så tycker jag inte om korv, BLAAAAH!


aja, åt liiiiiiiiiite makrooooner ..

hetsssssssssssssssssssssssssssssssss !

men iallafall.. nu ska jag duscha sen ska jag tjocka mig och titta på film, för det är inte det vi har gjort hela dagen typ..................


7B 8B, fyyyyfan ....


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 augusti 2011 18:45

hejsan gullungar !

nu ska jag gå på toa, sen ska jag titta på tv, efter det blir det mat

sen dusch och sen sääängen !


men det kommer säkert nåt mer inlägg, tror jag

i love u , puss

bjuuuuder ppå 1 bild ;p

   

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 augusti 2011 16:38

hallojsan !

jag är sjuuuuukt trött, ska sova tidigt idaaag.

men iallafall.. jag vågar inte gå in i köket, för det ligger två fiskar därinne som min mamma påstår att vi ska äta, yeah right...........

iallafall, jag kan inte sova på dagen, för då kommer jag inte kunna sova inatt och då går det åt helveteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

-jag saknar massa !

meeeeeeeeeen... nej jag vet inte.

skriver sen, tror jag

hejdoeeeeeeeee ,

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 augusti 2011 14:16

hejsaaaaaan !

mamma väckte mig för typ en timme o 40 minuter sen, och sa att jag skulle komma upp och äta..

så då gick jag upp och åt soppa(?). sen så , satte jag igång datorn, internet funkade inte så jag tittade klart på en film som jag började titta på igår ..

den var rätt bra, tror jag ;d. Inte den bästa jag sett, men helt okej ;d

aja, iallafall.. när jag hade titttat klart på den, funkade internet igen.

så jag checkade bdb o fb osånt, det vanligaaaaaaaaaa.

osen såååå loggade jag in här ;d

 

har inget att skriva, men..

nah, skriver senare istället

Puss , aj lav ju

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 augusti 2011 20:50

åh mina päron är fettt duktiga.. eller?!


  • fattar inte hur man spolar tillbaka
  • drar ur sladdarna
  • ska ladda kontrollen och försöker sätta i nån random sladd i playstationet
  • ser inte att det redan sitter en kontroll på laddning

jag är sååå stolt över er, ni är såå duktiga.

nej, men jag älskar er ändå...........♥





Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 augusti 2011 20:39

hejsaaaaaaaaan !

åt nyyyysss tacooos, nu så ska mina päron titta film, och jag vill ente se den.

skitsamma, sitter i köket med datorn och lyssnar på musik å sjunger, ovanligt jag vet.

ehm.. ja, jag fuuunderarrrrrrr på vad jag ska göra, öhm..

har sjuukligt tråkigt och .. ja det är också ovanligt helt enkelt..


det är idiotiskt att lyssna på typ kärlekslåtar och typ.. "deppig musik", det får mig o börja grina ;p.

ändå, så är det sånna låtar jag lyssnar på mest ! :p

 

Nu mamma bah: SKA DET VA HDMI 1 eller 2 ?!

jag : 1 -.-'

dom fattar ju ente, så jag får alltid hjälpa dom o.o

fetttttttt jävla irriterande, eller ja.. det är för att dom inte använder playstationet så ofta dårå, men iallafall..  HÄHÄHÄ


vet inte varför jag skriver det här, för det är ingen som bryyyr sig ;p!


skitsamma, skriver nån annan gång istället,

pussssssssssssssssss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards