Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 augusti 2011 18:39

             

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 augusti 2011 18:14

hejsan !

jag har galet tråkigt, åt nyss mat. Typ pasta, köttbullar, korv, potatis o mos, xd

eller ja..jag åt köttbullar o pastaaaaaaaa ! ;d


nåååån som har förslag på vad man kan göra?

eller ttyp FiLMTiPS ? ;dddddddddddddddddddd

 

tjaroe ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 augusti 2011 16:22

hejsan gullungar !

la till ett allllternatiiiv i omröstningen, så alla får ta o rösta nuuu !


besökarna började minska igen, men nu går det uppåt igen , KÄNNS AWESOME !

jag älskar er , puss !

 

 

sitter på en filt på öland med  Ozzy :')

 

jag saknar alla därhemma som FANKEN alltså !

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 augusti 2011 16:19

FAN SÅ GRYM LÅT ALLTSÅ,


old but awesome


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 augusti 2011 14:42

d r a å t h e l v e t e !


go screw yourself

 

-du är fan helt sjuk ! ;sss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 augusti 2011 03:38

hejsan alla sötingar !

är sjuuukt uttråkad, jamen absolut !

kvällen var awesome, nån gång vid 10/halv 11 gick jag till stranden och träffade Emilia och Felicia !

sen skulle vi dra till centrum o köpa burn, men då hade ica stängt -.-'

så vi köpte cola o choklad i nån kiosk istället !

sen satt vi på scen, dansade o sjöng (Y)

lekte i en lekpark osv, :d

skrattade enormt mycket gjorde vi ocksååå  !


skriver mer sen, nån gång !

puss

:*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 augusti 2011 19:14

jag saknar dig ♥

 


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards