Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2011 14:33

tOtalt värdelös uppdatering igår !

 

men, jag hade inte tid o skriva ! för.. jag vaknade vid 12 eller 1 eller  nåt sånt..

sen fixade jag mig oså , åt osv . Sen åkte jag till Mathilda o sen va vi på åfesten o jag o emilia sovde hos mathilda inatt oså. :)


men nu skriver jag iallafall.. kom nyss hem från mathilda dårå..

mamma kom o hämtade mig, sen åkte vi till elgiganten (?)... xd

sen åkte vi hem, onuuuu.. så typ, ska jag göra någe xd


sen ikväll ska jag packa lite ochsen så ska jag duscha o bara tare lugntttt ;d
skriver mer sen!

puss och kram , kärlek ♥

 

tack för eftermiddagen/kvällen/natten/morgonen tjejeeeeeeer !

 

;oo

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 augusti 2011 03:13

tankarna snurrar i mitt huve!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 augusti 2011 00:49

helllooooo babes !

jag har sjuuukt tråkigt, så ska typ titta film eller nåt snart (a)

 

skitsamma.. xd öhm.. haar typ inte blåååggat så mycket idag för.. alltså, har inte haft tid typ...


kom hem från öland idag, så åkte typ hela dagen osen åt vi oså..

skriver mer sen, orkar inte just nu..

har lite o tänka på osåå.......


Mathildalillemets är awesome ♥

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 augusti 2011 23:33

det är en nattfjäril i mitt rum </3

 

DET ÄR EN STOR GREJ FÖR MIG, OKEJ SÅ SKRATTA INTE?!

 

ja.. jag är rädd för fjärilar, det är inget att skratta åt.. :[


okej.. vänta, ska be mamma jaga iväg den !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 augusti 2011 20:18

If you told me to cry for you, I could
If you told me to die for you, I would

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   Allmänt

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 augusti 2011 02:26

EMILIA SOVER I MIN HUSVAGN SOM STÅR PÅ BÖDASAND, ÖLAND INATT ! :DDDDDDDDDDDDdddd

 

vi va typ ute nyss, träffa några gööööörroliga lirare alltså !

haha vilka snubbbbbbbbbbbbbaar :''''''d


naj.. orkar inte skriva mer nuuuuu, skriver när jag vaknar !


sova snart, så gunatt

pusssss ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards