Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2011 00:07

stockholm tooooday!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2011 22:34

brb, blöööta ner håret med fläätor it , så det blir looockigt ;d


~sen ska jag pppacckkka.. för jag har inte gjort det än ;$$$

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2011 21:32

beeesööökarna miiinskar igen *Sadfaceeee*

 

På lördag kommer antonkoller till toooorshällaaa :DDDDDD
IAMHAPPPYYY!

först ska jag träffa han, sen ska vi typ träffa emiliaa tror jaaaaaaaaag(a)

loveit ♥


nu ska jag packa, eftersom jag inte gjorde det när jag skulle göra det :$$$

 

hejdå, jag älskar er !

puss ♥♥♥



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2011 20:59

packkkkaaa nudåååå!

stockholm imorgon ..

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2011 19:35

För en vän som är så, är det finaste någon kan få

Det vackraste för mig, är att älskas utav dig

 

jag har världens finaste vänner ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2011 19:01

And through it all he offers me protection
A lot of love and affection
Whether I'm right or wrong
And down the waterfall
Wherever it may take me
I know that life won't break me
When I come to call he won't forsake me
I'm loving angels instead
When I'm feeling weak
And my pain walks down a one way street
I look above
And I know I'll always be blessed with love
And as the feeling grows
he breathes flesh to my bones
And when love is dead
I'm loving angels instead

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2011 17:42

hejsan sötnosar !

jag har fixat lite med sofies blogg nu, hoppas hon är nöjd !

Annars får hon säga till så gör jag om det, till hon blir nöjd ! :)

 Titta in vettjaaaaaaaaa

http://sofiieandersson.bloggplatsen.se/

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 augusti 2011 16:21

UTBROTT ! UTBROTT ! UTBROTT ! UTBROTT ! UTBROTT ! UTBROTT!

 

fixar lite med en header oså till sossos blogg..

jag började precis bli nöjd, OSÅ RÅKAR JAG STÄNGA NER SKITEN O DET SPARAS INTE !


-helvete säger jag bara helvete .

Let's do it all one more fucking time, then..

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards