Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 augusti 2011 03:40

nanananana !

 

har precis tittat klart påååå A walk to remember , som var aawesome


först tittade jag på PICTURE THIS

sen, THE LIZZIE MCGUIRE MOVIE

ooooch sist, A WALK TO REMEMBER


grät i alla tre :''p

meeeeeen.. jag är ju SKAPLLIIIIIGT känslig för filmer också så.. ;$

 

     

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 augusti 2011 23:54

hejsan sötnosar, jag letttttaaaaaar efter tiiips påå filmer ..

HELST romantiska, tittade nyss på Picture this

hehe, såååklart så började jag gråeeta :$$$$$$

 

TIIIIPSAAAAAAAAAAAAAAAA!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 augusti 2011 21:25

I'm back from..  stockholm !

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2011 07:25

stockholm !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2011 03:19

ska upp tidigt imorgon, eller ja idag..

kvart över 7, men kan jag sova?!

nej, såklart jag inte kan..

fyfan, va trött som iin i helvetes mycket på dagen, men sen när jag SKA /BEHÖVER sova.. så går det inte :(((


skitsamma, nu stänger jag av datorn och försöker, EN GÅNG TILL..


ginatt, puss !


kärlek

:[

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2011 02:18

hallåååe !

jag typ.. ska gå upp kvart över sju, så.. om några timmar dårå..


men jag kan inte sova, sååå.. jag bloggar liiite osen provar jag igen senareeeee ;)


osen så.. messar jag med anton, nån samuel och nån pontus ocksååå , sååå .. :d

meeeeeeen iallafall, har inte orkat fixa iordning bloggen, så den ser ju fortfarande ut som den gör och det är inget jag är stolt över kan jag ju säga.. ;ppp


jag tror att dom där äckliga sakerna har flygit ut, dött eller somnat..

haha, jag.. har egentligen inget att skriva så jag skriver massa skit som ingen bryyyyr sig om ! :d

öhm.. nej jag skojade bara förut..

en av dom där äckliga sakerna är kvar här inne ;ssss


nu ska jag typ stänga avvvv datorn, osen..

äh, shitthesame


jag bjussar på några bilder istället ♥

   

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2011 02:06

en nattfjäril och en sån där med långa ben i mitt rum, nu samtidigt


skjut mig istället !

 

gaaaaaaaaaaaaaaaah </3

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 augusti 2011 00:13

go screw yourself


d r a å t h e l v e t e b i a t c h !

ingen tycker om dig, för du är en fjant !

FY HELVETE , vi tycker inte om dig.

så TAGGA HÄR IFRÅN , ingen vill ha dig här.


fjant, helt enkelt..

 

prata inte med mina vänner sådär, klanka inte ner på dom .

du har allllvarrrllliigggaaaa särproblem !

så sök hjälp snälla, det behövs .

ingen av mina vänner är ful, och ingen av dom kommer någonsin vilja ha dig .

för du är skabbig och extremt dryg. Du är inte värd ett piss i mina ögon ,

 

du är bara fullstängingt patetisk !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards