Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 augusti 2011 01:26

toa nu oseeeeeeeen titta på någon film, vilken det blir vet jag inte riktigt än .. ;]


ingen bryr sig , jag vet :}

 

skitsamma, skriver nån anna gång, pussss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 augusti 2011 00:43

I mälarbaden har man golfbollar i skorna helt enkelt !

 

I wanna know what love is and I want you to show me

I wanna feel what love is and I know you can show me

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 augusti 2011 22:40

jag vill ha godis :[

eller glass :[

eller chips :[

eller typ energidryck :[


men har inget av deeeeeee, sååå.. ska äta ett äpple, sen ska jag dricka fruktsoda eller cola .. ;p

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 augusti 2011 22:00

I just want to be beautiful

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 augusti 2011 20:41

fixat lite med nathalies blogg !

http://baranathaliieandersson.bloggplatsen.se/

 

alla kan ju ta o kiiika in, hoppas hon tycker om det.

annars gör jag om det, tills hon blir nöjjjjd ;ddddd

 

nathalie, jag saknar dig mitt hjärta ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 augusti 2011 19:35

hallåååå..

kan inte skriva någe långt inlägg just nu,

FÖR..


jag åt nyss KEBAAAAAAABPIIIIIZZA och jag kommer sprängas om jag sitter upp.

så ska titta på en film tror jag , för jag kan ligga med benen uppe på väggen med datorn lutad mot låååååren ;ppp

 

tjarå ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 augusti 2011 18:51

jag saknar er som tusan tjejer!

 


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 augusti 2011 17:29

hallåååådär !


Vaknade vid 12 imorse och har inte skrivit förns nu för internet har inte fungerat

 

Skitsamma.. vaknade vid 12, som sagt.. Gick upp, satte mig vid tvn osåååå. Sen efter ett tag kom pappa hem . Sen efter ett tag igen, kom Emil hem (?). Sen kom mamma o jonna, ooodååå.. typ, åt jag en bulle ;p.

Har haft ont i magen hela dagen, eller ja, enda sen jag vaknade !

Sen åt jag lite potatisgratäng (stav.)  och tittadade på första 45 minutrarna(kanske) av Case39 med mamiiii, pappasen och syster.

Såg den för inte så länge sedan så jag ville inte titta på den igen, så när jag ätit klart o ätit lite popcorn och ostbågar sååå.. startade jag datorn och satte mig i sängen .

hungrig igen, för jag åt knappt någe, sååå..

men .. mamma är ocks hungrig, för det hörde jag henne säga nyss xd så vi ska väll äta snart, HOPPAS JAG !

 

Skriver mer sen, puuuuuss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards