Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 augusti 2011 01:38

halloe !

snart sova faktiskt, rätt stolt över mig själv som sover så tidigt idag :]

men.. annars kommer jag inte orkar gå upp imorgon ;pp


anton kommer lite senare än vi bestämmde från början, nu kommer han vid 1,

så då kan jag gå upp typ, mellan 10 och 11 !


aja, orkar inte skriva någe mer +++++ jag ska stänga av datorn!

tjaroe, puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 augusti 2011 00:48

nån random snubbe: Du gillar det ;)

jag: vad gillar jag? ;oo

han: att jag smeker din mage ;)

jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, WHAT? xdddd

 

 

ohmyfuckinggash, jag har inget liv ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 augusti 2011 00:31

SUR GRAAAAAAAAAAAAAAAAAABB ..

kul alla jävlar blir ju sura på mig utan anledning?

</3

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 augusti 2011 23:52

jag måste skaffa ett liv

16 inlägg på bloggen idag, med det här dårå..

haha, åååååååååååååååååååååååååh !

fett jävla mupp jag är, men stolt över det också ♥


nej.. nu ska jag gå ut i världen och leta efter ett liv !

o.O

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 augusti 2011 23:35

jag fattar fan inte ett skit nu..

du gör mig sjukligt förvirrad, seriöst ! jag förstår inte vad du snackar om, inte ett endaste ord av det du har sagt har jag förstått ..

jag fattar inte vad du snackar om, varför du säger förlåt

fattar inte varför du skriver nåt av det du skrivit !

fattar ingenting, inte nåt alls

jag är förvirrad til 1000000000000. och jag vet inte varför det här startade ens..

vafan äre här för skit?!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 augusti 2011 23:17

imorgon ska jag gå upp mitt i natten, för klockan 11 ska jag vara i torshälla ;oooo

skitsamma, det kommer bli awesome, Mathilda, Emilia o Anton ;ddd

grymttttttttttttttttttttttttttt bitches !

okej.. nu är det såhär att..

nej,jag har ingen jävla aning .


okej, jag har inget att skriva, så jag bara skriver massa skit som ingen bryr sig om, SOM  VANLIGT ..

shit the same, hare bra !

puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 augusti 2011 22:42

För jag, kommer aldrig låta dig se mig svag, jag gråter bara i regnet

mina idoooler♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards