Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 augusti 2011 23:05

gnatt nudååå !

ska ju upp och dra till helvetet imrogon också, så..

måste typ sova nu, är rätt så trött ändå !

inte så konstigt att man är trött efter att man har vart i helvetet hela dagen..


8B, gökstensskolan


-inte som alla andra, lite smått annorlunda ,

och helt sjuuuukt jävla speciella..

Nåt fel är det , helt enkelt.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 augusti 2011 22:14

hejsan rymdvarelser, homo sapiens osv därute i universum ...

jag har inga kläder , så bli inte förvånade om jag kommer utan kläder till skolan imorgon...


jag har egentligen inget att säga, men alltså...

öhm, ja.. imorgon börjar alla särbarn som valde spanska som b-språk en gång i tiden lite senare än alla andra.. för vi slutar senare än alla andra på torsdagar..


öhm... ja, alltså..

jag är en av dom dådå, å ja.. tyvärr så har jag spanska.


skitsamma, nu ska jag leta efter kläder man kan ha på sig imorgon.. :pp

hejdo ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 augusti 2011 20:01

hejsanhalllååååååååå ! :d

fyfan, skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitlång dag i skolan, sen bussen hem, sen gå hur långt som helst.. eller ja, från bussen..........

sen typ, toa, byta om oosååååå.. .sen titta tv, somnade i soffan.. ovanligt , yeah! ;d

sen kom mamma hem och hon gjorde en omelett (stavningggggg?!) till mig, för .. hon skulle äta fiiisk och det vill ente jag ha.. :ssss

men iallafall, åt HELA den, helt sjukt, inte ätit så mycket på skeitlängeeeee! :o


nu tittar jag iallafall påååå true talent och mamsi hämtar storebror från jobbet, tror jag .

ååååååååååh... HATAHATAHATA REKLAM PÅ TV !

skitsamma, skriver sen, tror jag !

hejdo :*

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards