Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 augusti 2011 22:09

hejsan sötnosar !

jag lixom.. ville inte stänga av datorn, pluuuus att jag ska prata med en på msn, sååå..

jag kan inte stänga av den ;p!

aja, skiiiitsamma .. ändå ingen som bryyyyr sig :p


fyfan, skolan börjar snart, KÄNNS FÖRJÄVLIGT RENT UT SAGT !

skitsamma, öhhhhhhhhhm..vill inte att lovet ska ta sluuut :[


det enda positiva med det är att jag får träffa alla roliga varje dag, eller ja.. varje dag, måndag-fredag, eller ja .. inte alla, för .. alla går ju inte på göksten :[[[[


jag är fedttttttt uttråååkaaaaaaaad , men .. lixom.. öhm, jag känner att jag inte har skrivit nå mycket idag, eftersom.. jag inte har haft internet, och.. då kan jag ju skriva lite längre nuuu!


nuuuu äre någe fel på msn ocksååå -.-'

för jag skrev till "den" och han fick det, men det står att jag är offline oskit..


aja, vänta ska titta om det funkar osv.


-2 minuter senare..-

det funkade , haha xd


nu äre såhär.. att jag vill ha energidryyyck ;oo

skitsamma, saknar alla vänner sjuuuukt mycket !

måste träffa alla nån dag, nuuuu ! :ooo


Fast på lördag ska jag ju träffa anton och emilia, HAPPPYYYY :D

 

fedt ledsen ockkkksååå.. för min kameraaaa♥ är trasiggggggggggg </3

ffffffaaaaaaack..

 

men iallafall.. kommer bli awesOme på lördag ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

occcccccchhhhh.. öhm.. nej jag har verkligen inget mer osäga, sååå..

hejdå, skriver nån gång !

pusssssssss o massa kramaaaar !

 ALL MYYYYYY LOOOOVE ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 augusti 2011 21:56

HELLLLLVETE VA JAG SAKNAR ALLA !

 

 

aja, ska gå o titta klart på filmen jag har igång på min egen dator nuu..

men skriver mer någon annan gång, eller ja.. direkt när jag har tilllgååång till internet nästa gång !

och om mitt internet inte har börjat funka imorgon, vilket jag verkligen hoppas att det har gjort redan nu... så använder jag den här datorn för liiite uppdateringggggggggg !


ni får ha det bäst, såååå skriver jag snart igen .


jag älskar er, pussss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 augusti 2011 21:32

hallåååå där ute i univeeeeeeersum!

har inte skrivit på hela dagen, för mitt internet funkar inte.. så just nu sitter jag vid mamma o pappas dator , kände att det behövdes en uppdatering ;)


Jonna & Billy va här å åt idag, eller ja.. idag kväll om man kan säga sååå :]



Paj, koett o potatis , chokladgrej xd

ehm.. ja, jag har ente något mer o säga..

hejdoe, pussss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 augusti 2011 03:37

hejsan sötingar !

tittade nyss på film, just friends.

ska snart soooova, tror jag för jag börjar bli trött !

såååå... guunattt ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 augusti 2011 01:26

toa nu oseeeeeeeen titta på någon film, vilken det blir vet jag inte riktigt än .. ;]


ingen bryr sig , jag vet :}

 

skitsamma, skriver nån anna gång, pussss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 augusti 2011 00:43

I mälarbaden har man golfbollar i skorna helt enkelt !

 

I wanna know what love is and I want you to show me

I wanna feel what love is and I know you can show me

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards