Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 augusti 2011 17:24

det här är galet jävla tråkgt alltså, jag vill fanemig åka hem !

enda sen Sara o dom åkte hem har det varit PISSTRÅKIGT , fy helve alltså!

blaaaaaaaaah, på den här skiten :(


faaast.. jag är hungrig.

jag åt en macka till lunch idag, ah.. o det va typ sallad o gurka o tomat OCH RÄKÄCKELRÖRA på!

Döööööööööööööö räkor , DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!

fyfan, jag verkligen AVSKYYYYR räkor :(

haha,skitsamma..

ska säkert äta snart, eller nån gång..

längtar hem, vill träffa alla underbaraaaa kompisar !

 

orkar inte skriva mer nu, ska leta efter någe GOTT och KALLT att dricka innan jag döööööööööör!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 augusti 2011 16:07

sitter på en filt med mina finaste hundar♥

solen är bakom ett träd, så bra gick det o sola .... :(

 

skitsamma, ska titta på paradisehotel damark o typ.. dricka någe , för jag är gaalet törstig !

kommer några fler bilder nu ocksååå ♥

       




Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 augusti 2011 14:35

kommer några bilder i taget, sen kommer jag antagligen att fota mer också ! men vill inte ladda upp alla bilder på en gång .. så ni får dom "omgångar" !               

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 augusti 2011 14:11

hejsan oooosånt (a)

 

nu äre såhär att jag ligger i solen brevid min älskade ozzy på en fiiiilt med datorn!

det gillas till 1000! ;d

You think I don't care but I do, yes I do when you leave me..

låten är fanemig gaaaaaaalet bra !


skitsamma, soooola nuuu !

hejdoe , puss o kram ♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 augusti 2011 03:47

tittade nyss på ph danmark, avsnitt 34

haha nichlas , såååååå söt :')

gaaaaaaaah♥

hihihihihihihihihihihihiihihihihihihihihihi! ♥

 

 

ska sova nu, gunaattttt !

;o

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 augusti 2011 02:35

g o s c r e w y o u r s e l f

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 1 augusti 2011 01:06

paradise hotel danmark ♥

 

avsnitt 33 nuråååååååå !

fyfan va awesome,

skriver mer sen, typ när avsnittet är sluuut, typ 20 minuter kvar, för har börjat titta lite (A)


puss, ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards