Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 juli 2011 17:51

hallloojjsaaaaaan !

 

jag är gaaaaalet uttråkad och saknar en massa folk extreeeeeeeeeemt myckee !

men iallafall.. idag ska vi nog spela minigolf :DDDDDDDDDDDDD osen.. så vet jag inte riktigt vad mer vi ska hitta poeeeee !

men någe skojjj blire säkert !


oohh Saraaaaa kom ut ikväll jag väntar i hörnet av Ica näraaa

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 juli 2011 15:21

tjenaaaaaa !

it's always been better when we're together,

we will always be better together,

we are so much better together


lala, va nyss på iiiica o köpte gifflar eller vad det heter !

onu kommer min dator snart dö, så kan inte skriva så mycket mer !

för har ingen stans att ladda den, för göra det sen, när dammsugaren och mammas tangborste är klara !

skitsamma, skriver mer sen nån gång !

u know I love u !

puss, tjaroeeeeeeeeeeeee

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 juli 2011 14:06

tjenareeeeeeeeeeee !

vet niiii? :ddddd

 

jag vaknade för typ 1 timme o 1 kvart sen, då gick jag upp

sen gick sara o jag på tooaaaa, sen åt vi !

gaaah, jag har galet ont i magen :(((((((((((((((((((((

jag är fedt glad också, för jag o mattis är vänner igen, eller ja..

vi ska iallafall försöka (y)

shit the same

jag har gööööööööööront i magen, men

jag har omdare i fingret, klämmmddeee mig i datan nyss :/


maha, ska äta nu , igen xd


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 juli 2011 02:00

åååh, issa o anton är tillsammans , aaaaaaaah va söta :'d

grattis bästavän och broder !

 

aja, skitsamma , jag o sara va nyss o borsta tänderna o gick på toaaaaaa !

oså.. mamma o pappa sover/försöker sova , fast nån av dom är uppe ogår nu.. så jag vet inte riktigt xd

nu regnar det också,, igen  ! ojag är fffffeeeeeeeeeeeetttt jävla varm !

fyfan, skitsamma !

ska nog läsa lite i min awesomea bok, eller ja.. storesysters bok.. som mamma har lånat och jag har lånat den av mamma (a)

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 juli 2011 01:32

hejdääääär !

 

jag och sara skulle ju spela mingolf.. men det började regna *suuuuck*

fyfan, fick lust o strypa himmmmeleeeeen!

skitsamma.. vi gick till ica nån gång, typ vid 10 tror jag !

köpte dricka, chips, dippkrydda, gräddfil o choklad

sen gick vi hem i regnet o vipppsa dipp, sen tjocka vi oss och titta på film,

    

sen sååå.. typ starta vi datorernaaaaa !

lalallalalalala, nuuuuu ska vi ta undan dippen ode för min mamma surar -.-'


aja, skitsamma, skriver mer sen !

tjaroe !

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 juli 2011 19:48

mihihih, ungen är sååå söt ! men videosarna är galet gammla, men ändååå han är såååå gullig så var tvungen att lägga ut dom här ändååå (a)


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 juli 2011 18:02

Hejsan sötnosar !

sitter på golvet och sara stter i sin säng.. eller ja, i sängen i min husvagn xd

hon sjunger, låter jävligt bra, måste jag säga !

vi hade planerat att spela minigolf oså idag, sen ville vi inte göra det när det va swenmörkt, så vi tänkte liksom.. att vi skulle gå direkt när vi har ätit, sen så frågde vi våra päron nyss när vi ska äta

då hennes mamma bah: jainte nu på ett tag iallafall, Nanna ska duscha ochsen ska vi gå en promenad och glutta lite i centrum !

gaaaaaaaah, kommer ta åååååår !

sen så.... vi ska typ fixa oss osåå !

sen ska vi sätta oss i centrum ett tag oså innan vi äter !


så nu måste jag dra, jag älskar er !

puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 juli 2011 16:53

jag har exxxxxtremmmmmttttt tråkigt !

sååååå.. kan ju skriva lite, här !

öööööhm....... nanannanananannananannaa

har inget att skriva heller dårååå men..

öhm.. nana..

 

öhm.. alltså, eh

 

jag typ.. måste gå på toa, så..

kommer snart, tjaroe !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards