Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 juli 2011 22:26

tjabba , tjena , hallå,  vi säger sååå !

nu är det såhär att jag är en massa hungrig, så jag troooor att jag ska typ äta......

typ macka xd

fast.. jag vet inte.. för jag är lixom mitt i ett avsnitt av phd !

avsnitt 15, ;oo


nichlas♥ får INTE åka uttt ! :oooo

 

jag är fett nervig ;p

 

skriver mer sen puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 juli 2011 15:08

för ett år och två dagar sen, den 3/7-2010,

och för ett år och en dag sen, den 4/7-2010,

var jag, emilia, julia och ida..

vi hade enormt kul.

vi bowlade och gick på stan.

jag minns det så himmla tydligt.

det minnet, är riktigt jävla älskat ska ni veta !

jag och julia sov hemma hos emilia tredje till fjärde...

sen den femte åkte vi och bowlade med ida.

dagen/kvällen/natten/dagen var helt jävla underbart.

det var då jag och julia hönade av för att det var så jävla varmt hemma hos Emilia på natten,

det var då vi tog kort inne i nån affär och alla som gick förbi tittade på oss som om vi var dumma i huve.

det var då vi tittade på Paulie .


det var äkta vänskap.


vad är det som har hänt egentligen?!

EmiliaMargaretaElisabethLindström, jag saknar dig som in i helvetes mycket !


jag älskar er brudar, det vet ni ♥


jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden..

                                                 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 juli 2011 15:00

nu kommer bilderrr på nya glajjjooornaa !!

old!:

 new:

               

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 juli 2011 13:54

Come a little closer, baby baby ♥

 

godmorgon alla sötingar där uteeee !

Always want what you can't have !



kommer snart bilder på mina nya glajjjeeeeeer vafan ;d!


nanananananana, pussssssssss

skriver snartttttt ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 juli 2011 23:42

hej snyggingar !

 

jag har megatråkigt, o ska typ titta på någe avsnitt av Phd, eller så ska jag titta tv med pappsen ♥

mamma sover och broder vetjag inte vad han gör.

I WANT CANDY ♥

plus att jag är enormt törstig, så jag ska gå till köket och dricka saft :')


det känns enormt bra att jag ser så pass mycke som jag gör med dom här glajjerna :') jag lixom ser vad det står på skyltar osånt, nanana fett stolt :d

jag vet jag är cepe, men jag gjorde knappt det innan, för jag är halvt blind typ.. :p

 

 

orkar inte skriva mer, tjarå !

 

so many dreams , so many plans ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 juli 2011 20:47

tjeeeeeeeeeeenis !

nu har jag, mamma och pappa vart och hämtat mina glajer på stan.

sen efter det åkte vi till tunapark o titta bikinisar,

sen köpte vi pizza, åkte hem och åt .

sen duschade jag och min kära mamma beställde linser till mig.

sen så.. beställde jag och mamma bikini till mig :')

tack för allt bästa mamma och pappa , jag älskar er♥

 

nu har jag extremtråkigt och vill träffa någon, men det finns ingen att träffa.. :(

det är lixom ingen inne på msn heller typ.. fan va jobbigt läge där.. :(((


snart ska jag nog titta på ParadiseHotelDanmark, ovanligt jag vet :)


tjaaråååååååååååååååå♥

tjenare era sötnosar!

ska snart åka o hämta glajjernaaaaaaa .. sååååå...

orkade inte ha klänningen på mig xd!

så jag bytte om till:

Grön-gråa jeans - Lager 157

Rött linne - Lager 157

Svart adidaströja - Thailand

och en bild på det har ni.. 

här:

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards