Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 juli 2011 21:25

När jag saknar dig för mycket, tittar jag på månen och ler,

för det är samma måne som du ser.

 

 

kvällen när jag saknade dig som allra mest gick jag ut för att titta på månen, men den var inte där, och det var inte du heller..

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 juli 2011 13:43

Man ska aldrig sluta hoppas, men det har jag gjort, för jag vet att det blir aldrig mer så som det var. Du är en bra vän som funnits där ifrån början. Du var den som förlät mina fel, den som berättade för mig hur värdefull och speciell jag var. Du har gjort så mycket för mig. Vi har en jävla massa minnen och dom glömmer jag aldrig, för dagarna med dig är dom bästa som jag haft. Jag vill inte tro på verkligheten, jag vill inte att det är över. Just nu är du det enda jag behöver! För har jag dig vid min sida skiter jag i allt annat. Kommer du ihåg när vi kunde skratta åt allt? Jag tänker tillbaks på tiden, tiden då det var vi två. Jag kommer alltid finnas här för dig, så om du behöver mig så är det bara att ringa, messa, skriva på msn, fb, bdb, skrik , vad som helst, jag kommer alltid finnas där för dig ! Vi gled isär förra året också.. sen åkte vi till öland, och jag hade dom 2 och ½ bästa veckorna i mitt liv! Vi gjorde en massa rolig och jag var som allra lyckligast. Dom veckorna på öland insåg jag hur mycket jag verkligen hade saknat dig, och det va inte lite.. Det va extreeeeeeeeeemt mycket, o nu saknar jag dig ännu mer. För nu umgås vi aldrig, vi pratar kanppt med varandra längre. Det skär i mitt inre att inse att våran tid är över. Jag behåller alla våra minnen, dom finns alltid i mitt hjärta och i min själ. Vi har delat allt tillsammans, både gråten och skratten och du har alltid funnits vid min sida om jag behövt dig. Och det spelar ingen roll hur långt ifrån varandra vi är, du kommer alltid vara nära mig, närmast, i mitt hjärta och i min hjärna ! Alla våra minnen är underbara och vi har upplevt en massa. Du hjälpte mig att tro på mig själv och du är värd mest i världen!  Alltså du förstår inte hur mycket jag saknar dig, jag är ingenting utan dig, du va min bästavän, det förstår du va? Jag saknar dig min vän och det är bara sanningen. När jag inte hör din röst, känner jag mig tom, jag saknar den tröst som jag fick från dina ord. När jag var ledsen torkade du mina tårar, du var speciell, mitt allt, min allra bästavän. Du är värd mer än marken jag står på , luften jag andas, mitt hjärtas slag! Utan dig är jag halv, för du är min andra halva, den bättre delen. Jag saknar dig enormt och jag vill bara berätta att jag älskar dig, min värld skulle gå under utan dig !


Jag älskar dig som fan !

Minnamadeleineparkkila ♥ Emiliamargaretaelisabethlindström

Du kommer alltid finnas i mitt hjärta vännen !

                 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 juli 2011 01:15

hey,

 

tittar phd, avsnitt 29


snart stänga av datan o typ sova eller någoooooot !

 

men inte riktigt än, phd först (A)

 

aja blir inge mer inlägg innan jag ska sova så.. guunatt <3

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 juli 2011 23:42

tjenis gullet !

jag har extremt tråkigt och..

öhm.. jag typ.. vill att någon ska vara social (a)

det skulle gillas, till 10000000000!

men äre nån som är det? naaaaaaah!..



skitsamma, nu ska jag tttttttttyp.. vet inte hitta på någeeeeeeeeee :*


hejdåsan, puss &&&& kram !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 juli 2011 22:26

It's my dream, my home, my life, my soul
My dance, my song, my love, lives on

I'm beginning to imagine (beginning to believe)
What am I really trying to say?
I want to change the world we live in
and make tomorrow a better day

I wanna feel the whole wide world just dancing to one rhythm
I wanna feel the whole wide world just singing to one song

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 juli 2011 20:52

:')

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards