Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 22:36

hejsan sötnosar !

 

jo alltsååå... jag stängde ju av datorn och gick ut för att sociala mig osv med dom som är här.. det var ju inte precis så att nån ville prata med mig, xd

men .. jag hämtade några BÄÄÄÄRS till dom osen stog jag och lyssnade och fattade halvt vad dom jiddra om, för dom pratade på både svenska och finska och jag kan ju inte finska dårå.. så jag förstog ju bara den svenska delen, ;p


men iallafall.. eftersom ingen brydde sig om att jag hade tråkkkkiiigt o bara stog o glodde så gick jag och drack, Lemonlimedricka och sen.. eftersom ingen ville prata med mig la jag mig i sängen och startade datorn istället !


känns mycket bättre o ligga här och lyssna på musik än o stå ute bland folk som pratar med varandra o skiter i mig, ;d


MANGE KOM IGEN NU !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 21:35

hallååå där !

 

jag måste bara säga att jag blir extremt glad när jag får veta att folk faktiskt tycker om min blogg och gillar det jag skriver om ! det värmer att höra , ♥


och
ÅTERIGEN tack som fan för att ni läser ♥

ni är helt klart dom bästa blogg läsarna in the wooooooorld !

och jag älskar er som in i bombens mycket .

looooooove 2 u all




jag känner mig lixom lite halvt isolerad från omvärlden just nu..

hör att allt folk sitter ute på altanen och pratar o skrattar medans jag stängde in mig på mitt lilla rum ! men jag var verkligen tvugen att tacka er, för ni är så jävla bra !

jag hade fått en kommentar av en tjej vid namn Amanda också, det var det som fick mig att bli så himla glad !

tack Amanda, igen ♥

 

skriver mer sen, nu ska jag uuummgåååås med min kära familj och bitar av släkten !

 

puss och kram, +en masssaaa kärlek till dig som läser ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 20:36

famailyguy på sexan !

tjarooooe ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 20:10

tjenare vackrisar!

 

jag är fanemig kung på o baka paj ;d

 

blåbär och hallon , smulpaj

jordgubbs, smulpaj

 

fyfan va jag är bra !

Tjalalalala, I like it ♥

 

Orkar inte skriva nuuu för jag äääär såååååååå mätt !

Hejdåååsan, puss och kram ♥

jag ääääälskar er !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 19:07

hejsan gulleplutt !

nu har jag ätit kkklart , alla andra sitter på altanen och pratar osv..

men iallfall.. jag är mätt som ett svin ;ooo


skitsamma, ska snart äta pajjjjjjj


hejdååååå

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 17:46

hejsan alla snyggingar där uteee !

 

Nuuuu är mamma, pappa, jag, jonna, billy, mormor, morfar, jussi, liza, einar och virpi här.. så vi ska typ grilla osen ska vi äta paaajjjjjjjj :ddd


Har fått lite presenter också (a)

fick pengar av mormor och morfar

och världens bästa storesyster och billy gav mig en laptop,

jonnas gamla, men den är grym ändå !


tack som fan, ni är underbara allihopa !


loveu ♥


jag är extremt hungrig nu också ...

men, pappa fixar grillen och sen så ska vi äääätaaaaaa!

 

tjaroooe ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 17:13

jag har universums bästa storesyster ♥ 











Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 15:26

You better believe that I'm here to stay,

cause your the rain and I'm the sunshiiineee , ooooh!

Look at me boy, cause I've got you where I want you.

Isn't this sooo exited , such a shame

You don't put up a fight

Att the end of the night, It's the same old stroy

but you never get it right

give it up ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards