Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under juli 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 02:58

hallojsan !

 

jag är trött , orkar inte ha linserna i, mina glasögon är trasiga, jag är uttråkad, ingen är social, jag har ont i magen..

 

tycker ni inte att jag borde sova då?

 

det tycker jag, så det är precis vad jag tänker göra ! , alldeles strax <3

men.. det känns ändå helt okej, det har varit en lååååååång dag och imorgon äre lite saker som ska fixas osen fyller jag ju på söndag ! :d

eller alltså.. "imorgon" är ju idag.. och "på söndag" är imorgon, men iallafall ! xddd


nu ska jag inte skriva mer, bara eeeeeeen sak..


SOOOOV GOTTTTT ! Nattiii, hjärtaaaaaa

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 02:25

hejsan,

 

jag har det helt okej häääär ute på altanen hemma !

folket diskuterar och jag skiter it och blogggar stället :]


imorgon måste jag och mamma åka till optikern, för mina nya glasögon hade kass kvalité och dom är paj -.-'


men iallafall.. vi skiter i det nu och typ... maha, vet inte.. (a)

nana, tänker på nå skoj istället :}

 

jag ska typ.. snart borsta tänderna och ta ur linserna sen ska jag nog sova !

 

nuså.. typ har vi nyss ätit mackor  , och jag har typ haft ont i magen hela kvällen .. och nu äre lite bättre.. :)

fyfan nu är jag trött.. tror jag :)

 

brukar inte vara såhär trött !

men nu är jag det, kan ju vara för att jag gick upp tidigare än vanligt !

 

men nu ska jag fixa iordning mig, såå..

tjarooe !

puss, love ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 01:48

Nu börjar jag bli trött,men jag ska sätta mig där ute med dom andra ett tag iallafall! Nu har jag iallafall min FRUUKTSODA ♥

men iallafall, så ska jag lägga ifrån mig datorn och stänga av den en stund !


och ifall jag inte skriver någe mer innan jag ska sova så.. ginatt ♥


jag älskar er, THIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS MUUUUUUUUUUCH!


tjaråååååå, Bigbiglove ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 00:58

hejsan sötar! ♥

 

jag är fan fedt törstig och måste vänta ett tag innan jag får dricka..:((

för.. jag vill ha dricka, typ fruktsoda eller någe, och den är i garaget !

och min bror och emma ligger och sover.. så jag kan inte gå dit, + vill inte gå utevägen !

men.. emil ska snart gå upp och skjutsa hem emma, för hon ska någostans,

så då kan jag gå ner dit :)

enda problemet då.. är.. clownen på hans dörrrrrrr :((((((((

den är x-tremt läskig , fyfan ! :(


meeeeeeen.. mamma kanske kan hämta åt mig , om jag ber riiktigt snälllttt (a)

och nu så.. ligger jag på golvet i vardagsrummet, för.. haha det är där dörren till altanen är och den står öppen och jag vill inte vara helt själv inne i huset !

och eftersom jag.. öhm.. vill ha datorn och den måste laddas så.. satte jag den i ett uttag i vardagsrummet så nu ligger jag på golvet vid dörren, med datorn :]

 

nu äre någon som tar kort, för det blixtrar liksom utanför dörren xd

ser liksom vit ljus och hör kameraljud :}


orkar inte skriva mer just nu, så .. vi hörs senare !

iloveuall ♥



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 juli 2011 00:01

16 juli..

 

grattis Juliaamandacristinacarlsson bästavän, jag älskar dig ! - 14

 

grattis michelleolbrich, jag älskar dig! - 15

 

 

grattis pappa, du är bäst, jag älskar dig ! - 43

 

 

ni är så jävla bra, ha en underbar dag !♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 23:48

hejsan♥



sitter på altanen med folket som är här på besök !


just nu sitter pappa och liza och diskuterar varför man ska ha med sig en dator, en tv osv på semestern på öland..

ingen av dom förstår riktigt varför, men pappa säger att det är bra att ha för min skull xd..


haha, men nu sååå.. typ sitter dom o diskuterar vad dom använder sina datorer till xd


heheh,, skitsamma, nu ska jag typ prata med folk och snart säga grattis till min pappa som är bäst i världen för om några minuter blir han 43 år :')


sen så.. ska jag säga grattis till juliabästavän och michelle på facebook också !

julia blir 14, :')

och michelle blir 15 :')


o på söndag bliiiir jag 14 Bast !

fyfan va jag är bra ..


nu tänker jag inte skriva mer, så tjaroooe ♥

bjussar såååååå jävligt nu, biiiiilden , hahahahha! xd

 


 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 22:56

hejsan era gullungar !


jag är extremt uttråkad och jag sitter helt själv i köket med datorn medans einar checkar tv och resten av folket pratar på ute på altanen..

men lixom, han tittar på någe skit, så då pallar jag äntä titta på tv

och som sagt.. det är ingen som pratar med mig om jag går ut till dom !

plus att det är GÖÖÖÖRkallt ute och sen äre säkert massa myggor om dom inte har myggnäten, fast.. det har dom säkert men ändå..

kul o sitta där själv utan någon jävel o prata med bara sitta o titta på dom medans dom pratar och skrattar, nej jag tror intäää det faktiskt .. :]


meeeeeeeeeen.. nu ska jag typ.. försöka hitta på nåt o göra, tjaroe !


nni får ha det bäst, skriver sen !

älskar er så enormt , hjääärtaaaaa

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 juli 2011 22:36

hejsan sötnosar !

 

jo alltsååå... jag stängde ju av datorn och gick ut för att sociala mig osv med dom som är här.. det var ju inte precis så att nån ville prata med mig, xd

men .. jag hämtade några BÄÄÄÄRS till dom osen stog jag och lyssnade och fattade halvt vad dom jiddra om, för dom pratade på både svenska och finska och jag kan ju inte finska dårå.. så jag förstog ju bara den svenska delen, ;p


men iallafall.. eftersom ingen brydde sig om att jag hade tråkkkkiiigt o bara stog o glodde så gick jag och drack, Lemonlimedricka och sen.. eftersom ingen ville prata med mig la jag mig i sängen och startade datorn istället !


känns mycket bättre o ligga här och lyssna på musik än o stå ute bland folk som pratar med varandra o skiter i mig, ;d


MANGE KOM IGEN NU !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards